اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

امام جمعه شهرستان ورزقان:

رژیم صهیونیستی زیر موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی قرار دارد

امام جمعه شهرستان ورزقان گفت: آمریکای‌ها در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه شکست‌های سنگینی خوردند، امروز می‌خواهند پایگاه‌های نظامی خود را تقویت کنند اما غافل از اینکه تمام پایگاه‌های نظامیشان و رژیم صهیونیستی زیر موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی قرار دارد و اگر غلطی کنند اسرائیل نابود خواهد شد.

رژیم صهیونیستی زیر موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: غزه در جنگ ۲۲ روزه نماد جبهه مقاومت را به تصویر کشید.

وی گفت: رژیم صهیونیستی همیشه آغازگر جنگ‌ها بود اما هیچ وقت پایان‌ دهنده جنگ‌ها نبوده، روز به روز جبهه مقاومت قوی‌تر و رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر می‌شود، در جنگ های ۳۳، ۲۲، ۸ و ۲ روزه شکست‌های سنگینی خورده است.

خطیب جمعه ورزقان به قدرت موشکی جبهه مقاومت و غزه اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی توان مقابله با جبهه مقاومت ندارد و نیروهای غزه توانستند با موشک‌های ساخت جمهوری اسلامی این رژیم را خار و ذلیل کنند.

وی با اشاره به محاسبات جمهوری اسلامی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی از روی زمین بطور کلی پاک خواهد شد.

پورمحمد، به شکست‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکای‌ها در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه شکست‌های سنگینی خوردند، امروز می‌خواهند پایگاه‌های نظامی خود را تقویت کنند اما غافل از اینکه تمام پایگاه‌های نظامیشان و رژیم صهیونیستی زیر موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی قرار دارد و اگر غلطی کنند اسرائیل نابود خواهد شد.

وی، به عملیات روانی آمریکای‌ها اشاره کرد و گفت: 40 سال است که جمهوری اسلامی با آمریکا مقابله می‌کند و با وجود حمایت‌های جهانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند کاری کنند. 

امام جمعه شهرستان ورزقان به اشتباهات آمریکای‌ها و نبود معنویت بین آنها و عدم شناخت کافی از مردم جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: همانطور که صدام از بین رفت، و با دست خودشان رژیم غاصب صهیونیستی را از بین خواهیم برد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول