اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حملات توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به الحدیده/ 2 کودک و یک زن کشته شدند

در اثر حملات توپخانه‌ای ائتلاف سعودی و اماراتی در منطقه‌ای در استان الحدیده، دو کودک و یک زن کشته و چهار کودک دیگر به شدت زخمی شدند.

حملات توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به الحدیده/ 2 کودک و یک زن کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  با وجود برقراری حالت آتش‌بس در استان الحدیده یمن، اما حملات نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی و اماراتی به صورت روزانه ادامه دارد.

در تازه‌ترین نقض آتش‌بس، توپخانه نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی و اماراتی، روستای ساحلی «الفازه» را در 82 کیلومتری جنوب الحدیده، با توپخانه هدف قرار دادند که در اثر این حملات یک زن و دو کودک کشته و چهار کودک دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

این حملات پس از آن صورت گرفت که نیروهای وابسته به دولت مستعفی «منصور هادی» تلاش داشتند وارد منطقه شوند اما با مقاومت نیروهای ارتش و انصارالله ناکام ماندند.

خبرگزاری سبأنت یمن نیز به نقل از منابع خبری در داخل شهر الحدیده اعلام کرد که نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی، به سوی یک هیأت وابسته به سازمان ملل آتش گشوده‌اند. نیروهای سازمان ملل هنگامی که در حال برداشتن یک مانع امنیتی از مسیر خیابان پنجاهم به سمت بیمارستان 22 می بودند، هدف تیراندازی نیروهای ائتلاف سعودی قرار گرفتند که در این حادثه راننده و چند تن از نیروهای امنیتی زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی نیز در 24 ساعت گذشته، دو مرتبه منطقه «شوابه» در استان «عمران»، سه مرتبه مناطق «حرض» و «میدی» در استان حجه و سه بار نیز شهرستان «باقم» در استان صعده را بمباران کردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول