اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

خبری خوش برای دو و میدانی‌کاران مازندران

پایان عملیات ساخت پیست تارتان شهید متقی ساری

مراحل نصب پیست تارتان استادیوم شهید متقی مرکز استان مازندران به پایان رسید و آماده بهره‌برداری است.

پایان عملیات ساخت پیست تارتان شهید متقی ساری

خبرگزاری فارس مازندران سرویس ورزشی/ بر کسی پوشیده نیست، ورزش دو و میدانی در سال‌های گذشته در استان مازندران مظلوم واقع شد. رشته ورزشی که مادر ورزش‌ها نامیده می‌شود، همواره مورد توجه مسؤولان ورزشی کشورهای توسعه یافته جهان است و درصد بالایی از مدال‌های المپیک را به خود اختصاص می‌دهد.

اما حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از روزهای نخست مسؤولیت در دستگاه ورزش استان، با شناسایی این نقطه ضعف، سعی در ترسیم و تقویت زیرساخت‌ها برای غلبه بر نارسایی‌ها و ترمیم پیکر زخم خورده دو و میدانی مازندران برآمد.

این روزها خبر پایان یافتن عملیات ساخت پیست تارتان دو و میدانی در ساری، دل علاقه‌مندان به ورزش استان را شاد کرد. چراکه این رویداد مهم نه تنها نقطه عطفی برای ورزش دو و میدانی استان محسوب می‌شود، بلکه در سطح کشور هم باید این حرکت روبه جلو را به فال نیک گرفت. و این باور همه کارشناسان ورزشی است که با وجود استعدادهای ناب در مازندران، باید شاهد شکوفایی دو و میدانی در آینده نزدیک باشیم.

  رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در خصوص وضعیت فنی و رعایت استانداردها در ساخت این پیست گفت : در ساخت پروژه تارتان پیست دو و میدانی استادیوم شهید متقی ساری ، تمام انجام مراحل طبق قوانین و مقررات انجام شده است.

 محمد باغبانیان ادامه داد: پیمانکار مربوطه کار را بطور کامل به انجام رسانده و مقرر شد پیست به مدت یک ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و پس از آن در صورت وجود نواقص نسبت به رفع آن اقدام و سپس کار خط کشی پیست صورت پذیرد.

وی در خصوص کیفیت ساخت این پیست اظهار کرد:  هماهنگی لازم برای حضور شرکت استاندارد ملی اماکن و تجهیزات ورزشی کشور جهت تست‌ها و آزمایش‌های مربوطه انجام شده و از طرفی ١٥ درصد مبلغ قرارداد نیز جهت تضمین نزد کارفرما باقی ماند که پس از تحویل و تایید نهایی به پیمانکار پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس، استان مازندران در رشته دو و میدانی ورزشکاران با کیفیتی دارد که همیشه با مشکل کمبود فضا برای تمرین مواجه بودند، که با افتتاح این پروژه مشکلات این ورزشکاران نیز حل می‌شود.

انتهای پیام/3141/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول