اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیستان و بلوچستان

بهمن ماه برگزار میشود

دومین جشنواره بافته‌های حصیری سیستان و بلوچستان در تنگه سرحه نیکشهر

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهر از برگزاری دومین جشنواره بافته های حصیری سیستان و بلوچستان در تنگه سرحه نیکشهر خبر داد.

 دومین جشنواره بافته‌های حصیری سیستان و بلوچستان در تنگه سرحه نیکشهر

خیرالنسا امیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: دومین جشنواره بافته‌های حصیری سیستان و بلوچستان 17 بهمن ماه امسال در تنگه سرحه نیکشهر برگزار میشود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیکشهر افزود: این جشنواره با هدف بالابردن سطح درآمد مردم و ایجاد اشتغال پایدار و معرفی ظرفیت های صنایع دستی در حوزه حصیر در تنگه سرحه نیکشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه پرونده ثبت روستای تنگه سرحه در فهرست آثار ملی کشور در دستور کار قرار دارد، قرار است این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شود.

امیری ادامه داد: برگزاری بازی های بومی محلی، برگزاری نمایشگاه حصیر، تجلیل از حصیربافان برتر استان، اجرای موسیقی های سنتی و معرفی ظرفیت های روستائیان و عشایر از جمله برنامه هایی است که در این جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول