اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی استان‌ها عنوان کرد

پردیس شهری بدون آرامستان/ جمعیت ۶۰۰ هزار نفری پردیس در افق ۱۴۰۰

عضو شورای عالی استان ها گفت: در افق ۱۴۰۰ بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در پردیس مستقر می شوند، اما حتی این شهر یک آرامستان ندارد.

پردیس شهری بدون آرامستان/ جمعیت ۶۰۰ هزار نفری پردیس در  افق ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، محمد قانبیلی صبح چهارشنبه در شورای اداری پردیس که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان تهران، معاون استاندار تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه بافت‌های فرسوده تاکنون اقدام موثری انجام نشده و در شهرستان پردیس بافت فرسوده زیاد داریم.

وی افزود: درخواست داریم، نوسازی بافت فرسوده با جدیت بیشتری پیگیری شود و باید دید چرا این ماده قانونی محقق نشده و یک میلیاردی که مقام معظم رهبری تخصیص دادند هنوز تحویل داده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان پردیس با اشاره به مشکل نبود آرامستان در شهر پردیس گفت: این معضل بسیار حاد است، در افق ۱۴۰۰ بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در این شهرستان است و باید یک فکر اساسی برای آن بشود.

قانبیلی افزود: در حوزه روستایی نیز مشکل بازنگری طرح هادی روستاها را داریم که درخواست دارم، به‌طور ویژه در نظر گرفته شود.

وی از کاهش ۳۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده در حوزه روستایی به ۱۲ درصد انتقاد و تصریح کرد: این کاهش مالیات سبب متضرر شدن روستاها شده است که خواهش می‌کنم، در بودجه ۹۸ این امر اصلاح شود.

عضو شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: ما ۳ طرح در کمیسیون شوراهای محلس، کمیسیون عمران و کمیسیون اقتصادی داریم، که یکی از آن ها بحث مدیریت یکپارچه شهری، دیگری درآمدهای پایدار و سومی مالیان بر ارزش افزوده است، که خواهش می کنم، این ۳ طرح مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول