اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

وضعیت آشفته اورژانس بیمارستان گلستان اهواز و توضیحات روابط عمومی +فیلم

فیلمی امشب در فضای مجازی از وضعیت نامنظم و آشفته بخش داخلی اورژانس بیمارستان گلستان اهواز منتشر شد.

وضعیت آشفته اورژانس بیمارستان گلستان اهواز و توضیحات روابط عمومی +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فیلمی امشب در فضای مجازی از وضعیت نامنظم و آشفته بخش داخلی اورژانس بیمارستان گلستان اهواز منتشر شد.

در فیلم منتشر شده تخت‌های بیمارستان به دلیل کمبود فضای درمانی در میان راه‌رو و سالن قرار داده شدند و ازدحام جمعیت در میان تخت‌ها مانع از عبور و مرور کادر بیمارستانی شده است.

 

پس از پیگیری خبرنگار فارس از مسؤولان بیمارستان گلستان اهواز، روابط عمومی بیمارستان گلستان توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

به استحضار مردم شریف می‌رساند؛ بیمارستان گلستان اهواز بعنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین مراکز درمانی کشور، با توجه به نوع خدمات خاصی که به بیماران ارائه می‌دهد و اینکه مرکز ارجاعی بیماران از سراسر استان می‌باشد، یکی از شلوغ‌ترین اورژانس‌های کشور است که در چند سال اخیر به ویژه در بخش اورژانس با ازدحام‌ شدید مراجعان و بیماران مواجه بوده است.

 لذا با تمهیدات، پیگیری شبانه‌روزی و رایزنی‌های صورت گرفته توسط مدیران دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان، فاز جدیدی موسوم به توسعه‌ فضای مجتمع اورژانس به دو برابر فضای موجود(حدود ۵ هزار متر مربع)، اجرایی شد و هم‌اکنون در مراحل پایانی قرار دارد که به حول پروردگار در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این پروژه بعنوان بزرگترین اورژانس در سطح کشور، بزودی در بیمارستان گلستان اهواز راه‌اندازی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است با بهره‌برداری از این پروژه عظیم، عملاً مشکل تمرکز و ازدحام بیماران مرتفع و شرایط برای خدمت‌رسانی مطلوب و به موقع به بیماران، بیش از پیش فراهم‌ خواهد شد.

این پروژه شامل بخش‌های جدیدی همچون اورژانس داخلی، اورژانس جراحی، اورژانس روانپزشکی، اورژانس قلب و عروق، اورژانس مغز و اعصاب، اورژانس سکته‌های مغزی حاد و فضاهای آموزشی، با تعداد ۷۰ تخت بستری است و به استحضار می‌رساند؛ پیرو اعلام نیاز این مرکز، نیروی انسانی لازم در طیف‌های مختلف شغلی در فاز توسعه مجتمع اورژانس بیمارستان گلستان، در حال تامین است.

بدیهی است جلب رضایت مردم شریف از رسالت‌های خطیر این مرکز و در دستور کار اکید ریاست این مرکز است، لذا روابط عمومی بیمارستان گلستان از کلیه مراجعان گرامی استدعا دارد تا با شکیبایی و بردباری خود، ما را در انجام پروژه‌های فرا استانی و ملی یاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیمارستان گلستان اهواز در منطقه گلستان شهر اهواز واقع شده و بیمارستانی دانشگاهی آموزشی است. هم‌اکنون به استثناء گروه‌های حلق، گوش و بینی، چشم، زنان و زایمان، ارتوپدی و دندانپزشکی، از سایر رشته‌های درمانی اعم از عمومی، تخصصی و فوق تخصصی بهره می‌جوید.

همچنین بخش‌های بسیار مهم پاراکلینیکی و فوق تخصصی همچون رادیوتراپی، طب هسته‌ای، MRI، جراحی قلب، شتاب‌دهنده خطی و پیوند کلیه نیز در این مرکز فعالیت مستمر و چشمگیر دارند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول