اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد

مسابقه فوتسال بین 14 تیم از تاکسیرانی‌های کشور

به مناسبت چهلمین سالگرد با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی، اولین دوره مسابقات فوتسال تاکسیرانی‌های کشور آغاز شد و تا اواخر بهمن ماه ادامه می‌یابد.

مسابقه فوتسال بین 14 تیم از تاکسیرانی‌های کشور

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه اولین دوره مسابقات تاکسیرانی‌های کشور با حضور ۱۴ تیم هم‌زمان در ۴ گروه و منطقه کشور برگزار شد، گفت: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات تاکسیرانی‌ها در شهر ملارد با حضور اعضای شورای اسلامی، مسئولان اداره ورزش و جوانان، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه و جمعی از مردم شهر ملارد برگزار شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: این مسابقات برای اولین بار است که بصورت همزمان در چهار منطقه کشوری با حضور ۱۴ تیم از سازمان‌های تاکسیرانی برگزار می‌شود.

ضامنی بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: «جامعه ورزشکار، جامعه‌ای پرتلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه امروز ما به این طراوت و نشاط نیازمند است»، ما نیز در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین رانندگان تاکسی و کارکنان سازمان‌های تاکسیرانی کل کشور را هدف از برگزاری این مسابقات قرار داده‌ایم.

وی افزود: ۱۴ تیم شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در غالب ۴ گروه از شهرهای اردبیل، گرگان، کرمانشاه و ملارد تهران مسابقه دادند که از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد راه یافتند؛ از گروه «الف» تیم‌های نسیم شهر و ملارد، از گروه «ب» تیم‌های تربت حیدریه و مشهد، از گروه «ج» تیم‌های کاشان و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و از گروه «د» تیم‌های همدان و اراک به دور بعد راه پیدا کردند.

امین رهبر دبیر اجرایی این دوره از مسابقات در همین راستا عنوان داشت: تیم‌های اول هر گروه، میزبان تیم‌های دوم گروه مقابل در تاریخ ۲۷ دی ماه می‌باشد که به ترتیب همدان میزبان اتحادیه تاکسرانی‌های شهری کشور، کاشان میزبان اراک، نسیم شهر میزبان مشهد و تربت حیدریه میزبان ملارد خواهد بود.

وی در پایان گفت: مسابقات رده بندی و فینال در تاریخ ۱ و ۳ اسفند ماه هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول