اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اکرمی خبر داد

امضای تفاهم‌نامه با بخش خصوصی و دولتی برای گسترش فعالیت دانش‌آموختگان دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی ,شرق استان تهران گفت: مراسم تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح در محل تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

امضای تفاهم‌نامه با بخش خصوصی و دولتی برای گسترش فعالیت دانش‌آموختگان دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست خبری آیین تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران برگزار شد.

فرامرز اکرمی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شرق استان تهران گفت: این مراسم در قالب آیین تجلیل با حضور ۳هزار نفر از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی استان تهران در دو بخش شرق و غرب تهران برگزار می‌شود.

وی  با بیان اینکه این مراسم در روزهای ۲۵ و  ۲۶ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح در محل تالار وزارت کشور برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از دانش آموختگان این دانشگاه تقدیر می‌شود.

اکرمی ادامه داد: در  این مراسم از خانواده دانش آموختگان شهید تقدیر می‌شود  و همچنین به رونمایی از توانمندی ها و دستاوردهای دانش آموختگان در کارگاه ها و پنل های تخصصی خواهیم پرداخت.

وی اضافه کرد: ما با انجام این مراسم فرصتی را برای دانش آموختگان فراهم می‌کنیم تا بهره برداری لازم را با توجه به نشست های تخصصی و وجود سرمایه گذاران شرکت های مختلف ببرند.

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی شرق استان تهران با بیان اینکه نمایشگاهی را نیز در حاشیه مراسم از دستاوردهای دانش آموختگان خواهیم داشت اظهار داشت: این مراسم فرصتی برای کار آفرینان و سرمایه گذاران است  تا از آخرین نوآوری‌ها استفاده کنند.

اکرمی تاکید کرد: تفاهم نامه های مختلفی با بخش های دولتی مانند دانشگاه های سراسر کشور و همچنین بخش خصوصی برای گسترش فعالیت دانش آموختگان به امضاء خواهد رسید.

وی ادامه داد: در بخشی از مراسم از کتاب مشاغل استان تهران که توسط دانشگاه علمی و کاربردی تدوین شده است رونمایی می شود؛ این کتاب براساس رشته های مهارتی آموزشی و فرصت های شغلی ویژه ای که برای دانشجویان سراسر کشور ایجاد کرده، تدوین شده است و ر واقع تجربیات  ۲۷ساله دانشگاه علمی و کاربردی در قالب رشته های جدید مهارتی در این کتاب وجود دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شرق استان تهران تاکیدکرد: بازوهای آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی را مراکز ما تشکیل می دهند که طبق ارزیابی مستمراین مراکز همه آنها در یک سطح هستند. به طور مثال ما در تهران ۱۷۲ مرکز آموزش علمی و کاربردی داریم که نزدیک به ۱۹۰هزار دانشجو دارند.

اکرمی افزود : وظیفه ما طبق نظر شورای گسترش آموزش عالی کشور این است که آخرین تحولات علمی و کاربردی را بر اساس ظرفیت نیاز به جامعه انتقال دهیم، همچنین در این مراسم با پژوهشگاه دفاع ملی و انجمن ناشنوایان تفاهم نامه همکاری بسته خواهد شد.

وی با اشاره به حضور نماینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در این مراسم موسسات پولی و مالی و همچنین مدیر عامل کارخانه های مختلف تهران برای همکاری و بهره برداری از دستاوردهای دانش آموختگان که مطابق با آخرین پیشرفت های علمی است حضور خواهند داشت.

حجت عابدی اصل 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول