اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مردم هر استان به چه برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی علاقمندند؟

در گزارش فصل پاییز کافه‌بازار بیشترین تمایل کاربران هر استان به برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی مشخص شده است.

مردم هر استان به چه برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی علاقمندند؟

اخبار شرکت‌ها- بر اساس تحلیل رفتار کاربران بازار، بیشترین تمایل به برنامه‌های دسته‌ی "عکاسی" در استان گیلان و دسته‌ی "موسیقی و صدا" در استان خراسان شمالی بوده است. و دسته برنامه‌های آب و هوا بیشترین طرفدار را در استان گلستان دارد و برنامه‌های مربوط به "سبک زندگی" بیش از همه مورد توجه اهالی خراسان جنوبی" و برنامه‌های "مربوط به کسب و کار" مورد توجه یزدی‌ها قرار گرفته است.
در تهران بیشترین برنامه‌های مورد استفاده در دسته‌های "رفت و آمد" و "خرید" است.
"خبرها و نشریات" و "سیر و سفر" بیشترین کاربرد را در میان اهالی بوشهر دارد و کردستان مقام اول در استفاده از برنامه‌های دسته‌ی آموزش، کتاب‌ها و مراجع و کاربردی را دارد.
علاقمندی مردم هر استان به سبک‌های مختلف بازی‌ موبایلی
بر اساس گزارش فصلی کافه‌بازار در پاییز، یزدی‌ها به بازی‌های به سبک معمایی، اکشن و امتیازی بیشترین علاقه را دارند و دسته‌ی کلمات و دانستنی‌ها بیش از همه مورد توجه اهالی مازندران است.
هموطنان ما در سیستان و بلوچستان به بازی‌های استراتژی، رانندگی و شبیه‌سازی علاقمندند و دسته‌ی بازی‌های خانوادگی و ماجراجویی بیشترین طرفدار را در میان اهالی خراسان رضوی دارد.
تصویرهای زیر بیشترین تمایل کاربران هر استان را به برنامه‌ها و بازی‌های هر دسته بازار نشان می‌دهد:

 

بر اساس این گزارش، در فصل پاییز ۹۷ همچنین بیشترین رشد تعداد برنامه‌ها در دسته آشپزی و رستوران و بیشتر افزایش نصب‌فعال دسته ابزار و بیشترین کاهش هم دسته ماجرایی.
کافه‌بازار با انتشار فصلی گزارش‌های خود از دستگاه‌های اندرویدی کاربران بازار می‌کوشد به توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازی‌ها کمک کند تصویر بهتری از ظرفیت‌ها و علاقمندی‌های کاربران دستگاه‌های اندرویدی به دست آنها بدهد تا صنعت اپلیکیشن‌های موبایل رونق و رشد پرشتاب‌تری بگیرد.
گزارش کامل فصل پاییز کافه‌بازار را در اینجا مطالعه کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول