اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

فیلیپس نمایشگر مافوق عریض خمیده ساخت

شرکت فیلیپس یک نمایشگر مافوق عریض خمیده 49 اینچی به نام بریلیانس تولید کرده که از دقت بالای 5120 در 1440 پیکسل برخوردار است.

فیلیپس نمایشگر مافوق عریض خمیده ساخت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، شرکت فیلیپس یک نمایشگر مافوق عریض خمیده 49 اینچی به نام بریلیانس تولید کرده که از دقت بالای 5120 در 1440 پیکسل برخوردار است.

این نمایشگر نه تنها می تواند کار دو نمایشگر را در کنار هم برای افرادی همچون تدوین گران انجام دهد، بلکه برای استفاده های عادی کاربران سیستم عامل ویندوز نیز قابل استفاده است.

برای ورود به محیط این نمایشگر وفعال کردن آن هم می توان از وبکمی استفاده کرد که در بالای نمایشگر نصب شده و با سیستم شناسایی صوتی ویندوز هلو سازگاری دارد. لذا نمایشگر یادشده به راحتی می تواند چهره کاربر را شناسایی کند و بدون نیاز به کلمه عبور اجازه ورود او را صادر کند.

نمایشگر ال سی دی مذکور علاوه بر وبگردی برای اجرای بازی های رایانه ای پیچیده هم مناسب است. قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است.

نمایشگر ال سی دی 32 اینچی 329P9H با دقت 4K دیگر محصول عرضه شده در نمایشگاه سی ای اس 2019 توسط شرکت فیلیپس بوده است که دارای دقت 3840 در 2160 پیکسل می باشد و این محصول هم با ویندوز هلوسازگار است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول