اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

مرکز درمان ناباروری لرستان به بهره‌برداری رسید/ استفاده از بروزترین تجهیزات در مرکز

عصر امروز آئین بهره‌برداری از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، استاندار و جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد.

مرکز درمان ناباروری لرستان به بهره‌برداری رسید/ استفاده از بروزترین تجهیزات در مرکز

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عصر امروز آئین بهره‌برداری از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، استاندار و جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، مرکز درمان ناباروری را مطالبه و نیاز مردم عنوان و تصریح کرد: به همین منظور راه‌اندازی این مرکز از سال 89 در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار گرفت اما از آنجا که کارهای بزرگ نیازمند هماهنگی‌های بیشتری است بنابراین راه‌اندازی آن اندکی به طول انجامید.

علی نادر دهقانی الوار با اشاره به کمک‌های دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها همچون بنیاد برکت جهت تجهیز مرکز درمان ناباروری لرستان بیان داشت: متأسفانه آمار ناباروری در استان به دلایل مختلف بالا بوده و بنابراین می‌طلبد سازمان‌ها و ساختارهایی که در این رفع این موضوع مؤثر هستند دست به کار شده و تدبیرای برای آن اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی از پشتوانه علمی برخوردار است و پژوهشگاه رویان که افتخار کشور بوده وابسته به جهاد دانشگاهی است بر همین اساس راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در دستور کار این نهاد قرار گرفت.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان مرکز درمان ناباروری استان را برندی برای کشور خواند و گفت: مرکز از نظر تجهیزات و نیروی انسانی یکی از برندهای کشور است و با انجام کارهای تحقیقاتی می‌توان حجم عظیمی از زوج‌های نابارور را  پذیرش کرد.

دهقانی الوار با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری لرستان در گردشگری سلامت بسیار مؤثر است، اظهار داشت: مرکز به از بروزترین تجهیزات برخوردار بوده و امیدواریم فرآیند درمان این مرکز همچون پژوهشگاه رویان موفق عمل نماید.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای مرکز درمان ناباروری لرستان را 11 میلیارد تومان عنوان و سهم بنیاد برکت و دیگر نهادها را از این مبلغ 5 میلیارد تومان بیان کرد.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول