اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

نسل جدیدی از تجهیزات تبلیغات بصری (نمایشگر منحنی)

دگرگونی‌های فزاینده دهه‌های اخیر در بخش‌های مختلف علمی و کاربردی، گویای وسعت فعالیت‌های گوناگون تخصصی است. یکی از رشته‌هایی که دستخوش این تحولات بوده سیستم‌های تبلیغاتی با نگرش ویژه به فن‌آوری‌های مربوط به بخش‌های بصری است.

نسل جدیدی از تجهیزات تبلیغات بصری (نمایشگر منحنی)

امروزه در جوامع مختلف استفاده از تجهیزات تبلیغات محیطی و نورپردازی، دانشی کاملا تخصصی است. ایمن موج هوشمند طی 9  سال تجربه با همکاری کارشناسان مجرب و  علم به مباحث تبلیغاتی و علوم نورپردازی گام‌های بلندی را در ارائه خدمات تخصصی تجهیزات تبلیغات بصری و ارائه راهکارهای جامع نورپردازی برداشته است.

امروزه کلیه مراکز اداری، تجاری، فرهنگی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتریان با یکدیگر در رقابتی روز افزون هستند.

در کشورهای پیشرفته، مخاطبان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه می‌شوند و سیستم‌های اطلاع‌ رسانی دیجیتال جایگزین سیستم‌های اطلاع رسانی سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیه‌های چاپ شده و …) شده‌اند.

با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی با توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی  به سرعت در بین صاحبان مشاغل احساس شد.

با توجه به اینکه نمایشگرهای خانگی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند، تولیدکنندگان مطرح سیستم‌‌های تصویری مبادرت به طراحی، ساخت و عرضه نمایشگرهای نسل جدید کرده‌اند .

نمایشگر منحنی (Curve Display)

 از جمله نمایشگرهای تخصصی است که ایمن موج هوشمند به صورت انحصاری مبادرت به طراحی و ساخت آن کرده است . این نمایشگر بزرگ صنعتی با طراحی و سازه‌ای منحصر به فرد در ابتدا نظر مخاطبان را به شکل انتزاعی سازه جلب کرده و سپس محتوای تبلیغاتی را در ذهن مخاطبان ثبت می‌کند.

ایمن موج هوشمند تجهیزات تبلیغات بصری از جمله انواع لایت باکس، انواع تلویزیون شهری، انواع ویدئووال و تابلوهای راهنما (ساین) را تولید و عرضه می‌دارد.

ویژگی اصلی نمایشگرهای منحنی

یکی از دستاورد های تلفیق تکنولوژی و هنر که در سبک جدیدی در طراحی و تکنولوژی  عرضه می‌شود نمایشگرهای منحنی هستند. طیف گسترده LED که درنتیجه تصویری با رزولوشن بالا همچون نمایشگری شفاف در ساختاری جذاب و خیره‌کننده در انحناهای مهندسی شده و خلاقانه باعث خلق اثری هنری شده که در گام نخست ذهن مخاطب را درگیر چگونگی خلق اثر کرده و در گام بعدی تصاویر خلاقانه را به ذهن مخاطبان ماندگار خواهد کرد.

لایت باکس‌ها

لایت باکس یکی از روش‌های متداول تبلیغات بصری است که می‌توان فضاهای پرتردد را به عنوان بستر مناسب جهت رویت و جلب توجه حداکثری مخاطبان برای صاحبان مشاغل دانست که با در نظر گرفت فضاهای مذکور می‌توان برخی از هزینه‌های جاری مجموعه را از تخصیص فضای تبلیغات تامین کرد.

چهار مدل لایت باکس توسط ایمن موج هوشمند ارائه می‌شود.

لایت باکس فریم لس
لایت باکس کریستال
لایت باکس مگنت
لایت باکس اسنپ فریم  

نمایشگر شفاف

یکی دیگر از محصولات ویژه شرکت ایمن موج  نسل جدیدی از نمایشگرها است که به صورت شفاف بوده و قابلیت عبور نور را دارند. این محصول به صورت انحصاری در اختیار این مجموعه قراردارد.

تلویزیون شهری تخت

تلویزیون شهری اصطلاحی است برای نمایشگرهای بزرگ که در معابر عمومی و اماکن ورزشی، فرهنگی- هنری،  تالارهای پذیرایی و تشریفاتی نصب می‌شوند که به صورت کاملا رنگی تصاویر ویدئویی را پخش می‌کند.

 

تلویزیون شهری منحنی

تلویزیون‌های شهری منحنی در دو مدل فضای باز و فضای بسته با قابلیت انعطاف  برای  استفاده در نواحی محدب و مقعر و ابعاد گوناگو ، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ایمن موج بهترین پیشنهاد برای استفاده از تلویزیو‌ های شهری با  توجه به فاکتورهایی نظیر فاصله بیننده تا نمایشگر و استفاده در محیط باز و بسته را در قالب بسته فنی در خصوص مدل ارجح به مشتریان ارائه می‌کند.

این مدل نمایشگر را می‌توان در استودیوها، مجتم‌ های تجاری، سینماها و کلیه فضاهای معماری با طراحی خاص پیاده‌سازی و اجرا کرد.

 

استندهای تبلیغاتی

یکی از نیازهای مجموعه‌های بزرگ در فضاهای عمومی، اطلاع‌رسانی درخصوص راهنمایی طبقات و مراکز مختلف تجاری است؛ تبلیغات و معرفی محصولات در کنار راهنمایی و اطلاع‌رسانی امری دست یافتنی است. یکی از راهکارها به کارگیری انواع استندهای تبلیغاتی در فضاهای داخلی و خارجی است.  موارد استفاده از این محصول در مجتم‌ های تجاری اداری، نمایشگاه‌ها ، فروشگاه‌ها، رستوران‌ ها و ...است که می‌تواند کالا یا سازمان مربوطه را به صورت مجازی معرفی کند.

ویدئو وال

ویدئو وال (VIDEO WALL) مجموعه نمایشگرهای صنعتی هستند که با قرارگیری در کنار یکدیگر تبدیل به یک نمایشگر عظیم و یکپارچه  با ویژگ‌ های منحصر به فرد مانند قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودی‌های ویدئویی در فرمت‌های مختلف می‌شود.

نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره‌های متعدد در سایز و موقعیت‌های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی‌های مختلف فراهم می‌کند. واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی‌ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می‌سازد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید هر کدام از محصولات شرکت ایمن موج می‌توانند با شماره‌های 02188417457 -  02188398068تماس بگیرند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول