اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

غلامی در جمع خبرنگاران:

سهم قابل توجهی از بودجه دانشگاه‌ها باید از طریق پروژه‌های پژوهشی تامین شود

وزیر علوم گفت: مدیران ما با توجه به اهداف بودجه بیشتری نیاز دارند ولی باید از امکانات محدود استفاده بهتری کنیم. دانشگاه ها باید به این سمت بروند که سهم قابل توجهی از بودجه از طریق پروژه های پژوهشی تامین شود.

سهم قابل توجهی از بودجه دانشگاه‌ها باید از طریق پروژه‌های پژوهشی تامین شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پژوهشکده مطلعات فرهنگی و اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: پژوهشکده مطالعات فرهنگی دارای ظرفیت فرهنگی بالاست و در آینده تصمیم گیری ها تاثیر بسیاری دارد. جشنواره فارابی نیز از جشنواره‌های مهم علوم انسانی است و هدف این است که الگوهای برتر و شخصیت‌های برتر را به جوانان معرفی کنیم؛ در حوزه علوم انسانی از جوانان استفاده کنیم.

وی درباره بودجه دانشگاه ها گفت: دولت ظرفیتی را برای تصویب بودجه دارد که بحث درآمد و هزینه است و براساس کار تخصصی صورت گرفته که اگر بیشتر از این امکانش بود حتما تخصیص می دادند و ما باید مدیریت کنیم. طبیعی است که مدیران ما با توجه به اهداف بودجه بیشتری نیاز دارند ولی باید تلاش کنیم که حتی از امکانات محدود استفاده بهتری کنیم. گاهی محدودیت ها فرصت ایجاد می‌کند و دانشگاه ها باید به این سمت بروند که سهم قابل توجهی از بودجه از طریق پروژه های پژوهشی تامین شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول