اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

اقتصاد مقاومتی با برنامه ۱۰ ساله قابل تحقق است

آیت‌الله اعرافی در دیدار مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌ الأنبیا(ص) با وی، در مورد تکمیل چرخه تولید کشور گفت: قرارگاه می‌تواند در یک برنامه پنج و یا ۱۰ ساله، با شناسایی یکسری از صنایع، به تکمیل چرخه تولید کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی بپردازد.

اقتصاد مقاومتی با برنامه ۱۰ ساله قابل تحقق است

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، به همراه حجت‌الاسلام دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه‌ با سفر به شهر مقدس قم  با آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

آیت‌الله اعرافی در این دیدار گفت: اصل در هر کاری، اراده، عزم و نگاه انسان‌هایی است که در آن عرصه فعالیت می‌کنند و کشور در شرایط فعلی به این عزم و اراده، بیش از پیش نیازمند است.

وی‌ افزود: همه باید باور کنیم که اقتصاد و انقلاب با هم گره خورده‌اند و پیشرفت اقتصاد در پیشبرد آرمان انقلاب مؤثر است؛ اگر نتوانیم در مرحله ساخت و توسعه و پیشرفت کشور، خودمان را نشان دهیم، انقلاب نمی‌تواند پیش برود و در جهان پرتوافکن باشد.

آیت‌الله اعرافی اظهار داشت: همه کارهایی که قرارگاه در حال انجام آن است به عنوان پشتوانه‌ موجب عمق‌بخشی انقلاب در درون کشور می‌شود و در خارج از کشور هم مایه آبروی نظام است.

امام جمعه قم افزود: قرارگاه باید پیشران بخش خصوصی باشد و آنها را به صحنه کار وارد کند و به آنها قوت ببخشید و آنها را خودکفا کند و خود به کارهای کلان‌تر و راهبردی‌تر وارد شود و این موجب تحول کشور خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مورد تکمیل چرخه تولید کشور گفت: قرارگاه می‌تواند در یک برنامه پنج و یا ۱۰ ساله، با شناسایی یکسری از صنایع، به تکمیل چرخه تولید کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی بپردازد.

آیت‌الله اعرافی بیان کرد: مطالعه، ثبت دانش فنی و نگارش تجربیات از مسائل مهمی است که قرارگاه باید در خلال اجرای پروژه‌ها به آن توجه ویژه کند و این دانش را می‌توان حتی به خارج از کشور هم منتقل کرد.

وی‌ گفت: به عنوان نماینده حوزه از همت بلند و عزم جدی و تلاش و پشتکاری که در قرارگاه وجود دارد تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم مجموعه حاکمیت و نظام قدر این زحمات را بداند.

در ابتدای این دیدار، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه از زمان تأسیس تاکنون پرداخت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول