اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار دبیرکل «نجباء» با رهبر معنوی شیعیان بحرین

دبیرکل مقاومت اسلامی «نُجَباء» به دیدار رهبر معنوی شیعیان بحرین در نجف رفت و در این دیدار درباره آخرین تحولات بحرین بحث و تبادل‌نظر شد.

دیدار دبیرکل «نجباء» با رهبر معنوی شیعیان بحرین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی «نُجَباء» در نجف اشرف به دیدار آیت‌الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین رفت و از وضعیت جسمانی و روند درمان این عالم مبارز کسب اطلاع کرد.

در ملاقات اکرم الکعبی و عیسی قاسم، آخرین تحولات بحرین و سرکوب مستمر شهروندان شیعه این کشور به‌دست رژیم آل‌خلیفه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، الکعبی در این دیدار ضمن دعا برای صحت و عافیت مرجع تقلید شیعیان بحرین، جنایات حکام این کشور در سایه حمایت‌های رژیم سعودی را محکوم کرد.

 آیت‌الله عیسی قاسم پس از سلب تابعیت و تحمل نزدیک به دو سال حصر در منطقه «الدراز»، جهت درمان به لندن اعزام شد و از آنجا به نجف اشرف عزیمت نمود. وی در این مدت با شخصیت‌های برجسته عراقی و بزرگان حوزه علمیه از قبیل  آیت‌الله سیستانی دیدار داشته است.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول