اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

مشاور وزیر کشور:

دولت به دنبال تحقق مطالبات ایثارگران است

مشاور امور ایثارگران وزیر کشور با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال دولت به دنبال تحقق مطالبات ایثارگران است، گفت: بنیاد شهید در تامین هزینه‌های درمان قشر ایثارگر عملکرد خوبی نداشته و در این رابطه با مشکل مواجه شده است.

دولت به دنبال تحقق مطالبات ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، غلامرضا یاوند عباسی ظهر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات بیمه ایثارگران و خانواده شهدا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق مصوبه دولت مقرر شد تا هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران توسط دستگاه‌های اجرایی تأمین شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بازه زمانی مشخص نشده است، افزود: انتظار داریم برای اجرای این طرح سریعتر یک بازه زمانی مشخص شود.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال دولت به دنبال تحقق مطالبات مربوط به ایثارگران است، یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران موفق نشده است تا در رابطه با هزینه‌های درمان قشر ایثارگر به درستی عمل کند و در این رابطه با مشکل مواجه شده است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی توسط دولت مأمور هستند تا با استفاده از اعتبارات خود به حوزه درمان ایثارگران توجه ویژه داشته باشند.

یاوند عباسی با تأکید بر اینکه در ماه‌های پایانی سال باید تمامی این مطالبات محقق شود، اضافه کرد: سال آتی باید تأمین بودجه درمان ایثارگران در سازمان برنامه و بودجه لحاظ شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول