اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

امضای قرارداد خاص دولت انگلیس با شرکت آمازون

کابینه دولت انگلیس امروز بی سروصدا قراردادی را با شرکت آمازون منعقد کرد تا از خدمات کلود این شرکت استفاده کند.

امضای قرارداد خاص دولت انگلیس با شرکت آمازون

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز،کابینه دولت انگلیس امروز بی سروصدا قراردادی را با شرکت آمازون منعقد کرد تا از خدمات کلود این شرکت استفاده کند.

 عقد این قرارداد در شرایطی صورت می گیرد که دولت انگلیس قبلا ادعا کرده بود قصد دارد عقد قرارداد با دولت را برای صاحبان مشاغل کوچک در خود این کشور ساده تر کند. اما عقد  قرارداد با آمازون نشان می دهد دولت این کشور چندان پایبندی به وعده ها و تعهدات خود ندارد.

قرار است خدمات کلود شرکت آمازون موسوم به AWS برای میزبانی بازاری آنلاین موسوم به Crown Marketplace مورد استفاده قرار بگیرند.

Crown Marketplace در واقع یک درگاه بزرگ است که ادارات و وزارتخانه های دولتی از طریق آن به خرید کالاهاو خدمات مورد نیاز خود می پردازند. قرار است آمازون برای میزبانی مناسب خدمات یادشده زیرساخت های خود را توسعه دهد.

البته انگلیسی ها در مورد اینکه این شرکت آمریکایی بتواند خدمات مدنظر دولت را به خوبی ارائه دهند نیز اظهار تردید کرده اند و می گویند این شرکت در سال 2017 هم قراردادی 16 میلیون پوندی با دولت انگلیس منعقد کرد و به بازیگر کلود برتر در بازار این کشور مبدل شد و به نظر می رسد دولت با انتخاب مکرر آمازون عملا رفتار بی طرفانه ای در قابل شرکت های فناوری ندارد.

کارشناسان هشدار می دهند دولت بریتانیا در عمل با این کار به حذف و نابودی شرکت های فناوری کوچک در انگلیس کمک می کند و نشان داده برای مشکلات آنها اهمیت چندانی قائل نیست.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول