اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فارس گزارش می‌دهد

گلستان تا پایان دی‌ماه روی برف را به خود نمی‌بیند

با توجه به اینکه فصل زمستان را سپری می‌کنیم و با وجود برودت هوا و سردی دمای هوا انتظار داشتیم که بارش برف و باران موثر در سطح گلستان را شاهد باشیم که براساس الگوهای پیش‌یابی هواشناسی گلستان تا پایان دی‌ماه جاری خبری از برف و باران در سطح استان گلستان نخواهد بود.

گلستان تا پایان دی‌ماه روی برف را به خود نمی‌بیند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با توجه به اینکه ایام سردی را در سطح استان گلستان سپری کردیم شهروندان گلستانی انتظار بارش برف و باران را داشتند که متاسفانه تا این لحظه سوز برف را تجربه کردیم و شاهد بارش برف در استان گلستان نبودیم که طبق گزارشات اداره‌کل هواشناسی استان گلستان تا پایان دی‌ماه جاری بارش برف در این استان اتفاق نخواهد افتاد.

طی دو روز گذشته منطقه گلستان تحت تاثیر جریانات سرد و مرطوب قرار گرفت که ماحصل آن بارش باران در مناطق جلگه‌ای و در ارتفاعات بارش برف را شاهد بودیم و این سامانه تقریبا از اواسط روز گذشته استان گلستان را ترک کرد.

شهروندان گلستانی به ویژه شهروندان شرق استان گلستان در شب گذشته هوای نسبتا سردی را تجربه کردند و براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار داریم که در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه شاهد بارش پراکنده باران در سطح استان گلستان باشیم که مسلما این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان نشان می‌دهد که تا پایان دی‌ماه جاری سامانه سرد و بارشی موثر را نخواهد داشت.

براساس پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار داریم که برای روز سه‌شنبه هفته جاری افزایش ابر را در آسمان استان گلستان شاهد باشیم و همچنین تا پایان روز سه‌شنبه بارش باران موثری را در سطح استان گلستان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول