اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

وکیل‌پور به فارس خبر داد

برگزاری ویژه برنامه «کادرسازی» برای آینده کشور از سوی حزب توسعه و عدالت ایران

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران گفت:‌ کلاس‌های ویژه کادرسازی از اوایل اسفند ماه سال آینده از سویحزب ما با حضور نسل‌‌های سوم، چهارم و پنچم برگزار می‌شود

برگزاری ویژه برنامه «کادرسازی» برای آینده کشور از سوی حزب توسعه و عدالت ایران

مهدی وکیل‌پور دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره آخرین تحرکات تشکیلاتی حزب مطبوع خود اظهار داشت: ما بحث‌های مطالعاتی الگوی اسلامی ایران پیشرفت در دستور کار قرار داده‌ایم و بیشترین تأکید ما داشتن برنامه است.

وی افزود: ما بنا داریم پیشنهاد و نگاه خود را که از استان‌ها و نخبگان خود می‌گیریم را هم در اختیار مرکز الگو قرار دهیم و هم به رسانه‌ها برای انعکاس تأکید کنیم.

وی با تأکید بر اینکه حزب توسعه و عدالت ایران جوان‌گرایی را در دستور کار دارد گفت: ما توجه ویژه‌ای به مقوله کادرسازی داریم و باید کادر خوبی را برای اداره کشور آماده کنیم به همین منظور این مهم در دستور کار ما قرار دارد.

وکیل‌پور خبر داد: کلاس‌های ویژه کادرسازی از اوایل اسفند ماه سال آینده از سوی حزب توسعه و عدالت ایران با حضور نسل‌‌های سوم، چهارم و پنچم برگزار می‌شود و ما از نخبگان و خبرگان علمی و اجرایی استفاده می‌کنیم.

به گزارش فارس، حزب توسعه و عدالت ایران یکی از  احزاب مستقل در ایران است که  عبدالحسین روح‌الامینی پیش از این دبیرکلی آن را بر عهده داشت این حزب در جبهه ایستادگی بسیار فعال بود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول