اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حزب ندای ایرانیان اپلیکیشن موبایلی می‌سازد

حزب ندای ایرانیان برای ارتباط بهتر اعضای خود با همدیگر و کارگروه‌های تخصصی اپلیکشن موبایلی می‌سازد و به زودی نیز راه‌اندازی خواهد شد.

حزب ندای ایرانیان اپلیکیشن موبایلی می‌سازد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اپلیکیشن موبایلی حزب ندای ایرانیان به زودی راه‌اندازی خواهد شد و اعضای حزب از طریق این اپلیکیشن با هم در ارتباط خواهند بود.

قرار است در این اپلیکشن اعضای حزب ندای ایرانیان به طور مستقیم با هم و کمیته‌ و کارگروه‌های مربوطه مرتبط شده و در جریان برنامه‌های عمومی حزب نیز قرار بگیرند.

مقاله‌هایی در خصوص رفتار سیاسی، حزبی، اجتماعی و غیره نیز در این اپلیکشن برای مطالعه اعضای حزب وجود خواهد داشت.

به گزارش فارسف حزب ندای ایرانیان از احزاب اصلاح‌طلب است که در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عضویت دارد.

صادق خرازی سفیر اسبق ایران در فرانسه دبیرکلی این حزب را برعهده دارد و مجید فراهانی نیز که پیش‌تر دبیرکلی را بر عهده داشت عضو شورای شهر تهران است.

چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان ۲۳ آذرماه سال جاری در برج میلاد تهران با حضور شخصیت‌های اصلاح‌طلب و محمدجواد ظریف وزیر خارجه برگزار شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول