اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام قطری: امارات در قطر، یمن و لیبی شکست خورده است

مدیر دفتر رسانه‌ای وزارت خارجه قطر در واکنش به اظهارات وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه اعلام کرد پیش‌بینی‌های او مغایر با واقعیت است.

مقام قطری: امارات در قطر، یمن و لیبی شکست خورده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «أنور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه، در نخستین روز سال ۲۰۱۹ در صفحه توئیتر خود نوشت که محاصره قطر ادامه خواهد داشت و دوحه در رفع اقدامات اتخاذ شده علیه این کشور شکست خواهد خورد.

«احمد الرمیحی» مدیر دفتر رسانه‌ای وزارت خارجه قطر در صفحه توئیتر خود به این اظهارات قرقاش پاسخ داد و نوشت: او پیش‌بینی‌های خود را ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند سیاست «کار انجام شده» را از دیدگاه خودش تحمیل کند.

الرمیحی تأکید کرد پیش‌بینی‌های قرقاش مغایر با واقعیتی است که شکست‌های آنها را چه در محاصره قطر یا پرونده یمن و لیبی بعلاوه تخریب چهره (امارات) در سطح بین‌المللی نشان می‌دهد .

 

طبق این گزارش، علیرغم آنچه برخی در عربستان و امارات انتظار داشتند محاصره قطر توسط عربستان سعودی، امارات و بحرین و مصر از پنجم ژوئن 2017، ضربه‌ای قوی به اقتصاد این کشور وارد نکرده است.

از جمله خواسته‌های کشورهای محاصره کننده کاهش روابط قطر با ایران، توقف حمایت از اخوان‌المسلمین و حماس و تعطیلی شبکه الجزیره بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول