اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان:

خبرگزاری فارس مرجع اثرگذار اطلاع‌رسانی در کشور است/ خبرنگاران فارس رسالت سنگینی بر دوش دارند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:‌ خبرگزاری فارس امروز مرجع اثرگذار اطلاع‌رسانی در کشور است و خبرنگاران فارس رسالت سنگینی در این راه بر دوش دارند.

خبرگزاری فارس مرجع اثرگذار اطلاع‌رسانی در کشور است/ خبرنگاران فارس رسالت سنگینی بر دوش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر روز چهارشنبه، 12 دی‌ماه 1397 در بازدیدی از دفتر خبرگزاری فارس سمنان به همراه رئیس سازمان بسیج رسانه استان و معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه استان، از تلاش‌ها و خدمات رسانه‌ای خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری فارس استان سمنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه در دنیای کنونی، از این ابزار به‌عنوان خط مقدم در عرصه رویارویی با جنگ نرم دشمن یادکرد و اظهار داشت: در دنیای کنونی و با توجه به شرایط موجود، فعالیت در این جبهه نیازمند آموزش، توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای دانسته‌هاست که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، وضع استان سمنان را در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: می‌توان از این ظرفیت به‌صورت بهتر و هدفمند در راه تقویت بنیان‌های نظام اسلامی استفاده کرد و نقش‌آفرین بود.

دامغانی با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه‌های ارزشی در حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: در وهله کنونی و فارغ از هر شعار و مسائل دیگر باید به صورت منسجم در حوزه رسانه به مشکلات مردم و پیگیری خواسته‌های آنها توجه شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری فارس، به مرجع بودن و سطح اثرگذاری این رسانه اشاره و تصریح کرد: این امر رسالت فعالان و کارکنان این رسانه را سنگین‌تر کرده و فعالان این خبرگزاری به‌عنوان نیروهای جهادی و ارزشی باید بیش از پیش در ارائه کار کیفی و مؤثر بکوشند.

امیدآفرینی و پیگیری مشکلات مردم؛ اولویت‌های فارس

سپیده سیر، مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به نقش رسانه در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که رسانه‌ها باید امروز دنبال کنند، امیدآفرینی در جامعه است؛ با توجه به شرایطی که امروز دشمن و رسانه‌های بیگانه در جهت ناامید سازی مردم ایجاد کرده‌اند، امیدآفرینی باید به‌طور جدی توسط رسانه‌ها دنبال شود.

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات و معضلات مردمی توسط رسانه‌ها از وظایف اصلی آنهاست، تصریح کرد: در این راستا، در خبرگزاری فارس نیز کارهایی انجام‌ شده است و راه‌اندازی سامانه «فارس من» ازجمله اقدامات این رسانه در جهت پیگیری مشکلات و معضلات مردمی است.

وی بیان داشت: با راه‌اندازی این سامانه، با پیگیری مشکلات مردم و آسیب‌هایی که وجود دارد، به دنبال امیدآفرینی و نشاط‌افزایی در جامعه هستیم.

سیر با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط رسانه‌ها افزود: داشتن صداقت خبری و رعایت اصل امانت‌داری در راستای جلب اعتماد افکار عمومی می‌تواند نقش مهمی را در رسانه برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا کند.

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و تلاش‌های دشمنان در جهت تضعیف جایگاه و ارکان انقلاب اسلامی، باید هم‌افزایی و همراهی مسؤولان با رسانه‌های انقلابی بیش از گذشته باشد.

انتهای پیام/74034/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول