اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

فرمانده سپاه استان سمنان از دفتر خبرگزاری فارس سمنان بازدید کرد

سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس این استان بازدید کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان از دفتر خبرگزاری فارس سمنان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز با همراهی معاون روابط‌عمومی و تبلیغات این فرماندهی و رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان از دفتر خبرگزاری فارس این استان بازدید کرد.

در این بازدید، درباره روند خبررسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای خبرگزاری فارس استان سمنان بحث و گفت‌وگو شد و فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست تحریریه این خبرگزاری با حضور مدیر، سردبیر و تعدادی از خبرنگاران فارس در مرکز استان شرکت کرد.

سرهنگ دامغانی در این بازدید، فعالیت‌های خبرگزاری فارس استان سمنان را در راستای بررسی و رفع مشکلات مردم، مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی صحیح، به‌موقع و امانتدارانه از فعالیت‌های مسؤولان این استان ارزیابی کرد.

وی همچنین با توصیه‌هایی به خبرنگاران و تیم مدیریتی خبرگزاری فارس استان سمنان، توجه به مردم و پیگیری‌ خواسته‌ها و نیازهای آنها را از اولویت‌های مهم کار رسانه دانست.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان این نشست نیز با بازدید از بخش‌های مختلف خبرگزاری فارس استان سمنان، خبر بازدید خود از این خبرگزاری را روی سایت فارس منتشر کرد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول