اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

در نشست علنی امروز مجلس صورت گرفت

تذکر 44 نماینده به رئیس جمهور و 3 وزیر در مورد تداوم فعالیت بازنشستگان

تعداد 44 نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزرای کشاورزی، کار و صنعت ضرورت جلوگیری از تداوم فعالیت غیرقانونی بازنشستگان در زیرمجموعه‌های این وزارتخانه‌ها را متذکر شدند.

تذکر 44 نماینده به رئیس جمهور و 3 وزیر در مورد تداوم فعالیت بازنشستگان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 12 دی 97)  از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سیداحسان قاضی زاده نماینده مردم فریمان به اتفاق 43 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور، وزرای کشاورزی، صنعت و کار ضرورت جلوگیری از تداوم فعالیت غیرقانونی بازنشستگان در زیرمجموعه‌های این وزارتخانه ها و نهادهای عمومی غیردولتی و مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه آنها را متذکر شدند.

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر به وزیر کشور ضرورت رسیدگی به مطالبات کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و ستادهای نیروی انتظامی در حوزه بروزرسانی ماشین‌آلات و سایر تجهیزات و امکانات را متذکر شد.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر صنعت درباره وضعیت نابسامان بازار خودرو و عدم قدرت خرید برای مردم به دلیل سوء مدیریت در این وزارتخانه تذکر داد.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور و وزرای کشور و راه و شهرسازی خواستار اجرای دقیق قانون عفاف و حجاب در دستگاه‌های اداری و دولتی خصوصا در دفاتر عمومی و هواپیماهای داخلی شدند.

داود محمدی نماینده مردم قزوین به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت تأمین اعتبارات مورد نیاز در بودجه سال 98 به منظور اجرای قانون حمایت از معلولین، کارآفرینی، حق‌السهم بیمه کارفرما، بیمه تکمیلی معلولین و استخدام معلولین و به رئیس‌جمهور ضرورت توجه جدی به جامعه ایثارگران در لایحه بودجه سال 98 را متذکر شد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار حل مشکل بیمه تکمیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران شد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که چرا قیمت ارزاق عمومی مردم کنترل نمی‌شود.

شهاب نادری نماینده مردم ارومانات به وزیر علوم درباره بی‌توجهی به دانشجویان در کشور تذکر داد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار عدم موافقت با استعفای وزیر بهداشت شد و از وی درباره پاسخگویی بابت بدهی چند هزار میلیارد تومانی بخش درمان کشور درخواست شود و در تذکری به وزیر بهداشت خواستار پاسخگویی در خصوص عملکرد وزارت بهداشت و عدم فرار از پاسخگویی شد.

سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقز در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد علت کاهش بودجه فرهنگی و دفاعی کشور چیست.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول