اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

«اراسموس» فرصت یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان

براساس یک طرح جدید از اتحادیه اروپا دانشجویان اراسموس زبان انگلیسی را بعد از اینکه مهمان کشوری به منظور تحصیل در آموزش عالی می‌شوند، می‌آموزند.

«اراسموس» فرصت یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از تایمز هایر اجوکیشن، براساس یک طرح جدید از اتحادیه اروپا دانشجویان اراسموس زبان انگلیسی را بعد از اینکه مهمان کشوری به منظور تحصیل در آموزش عالی می‌شوند، می‌آموزند.

در سال 1987 اتحادیه اروپا برنامه‌ای را تدوین کرد که در آن می‌بایستی دانشگاه‌های اروپایی با اعطای بورس‌های تحصیلی نیروی انسانی جوان از کشورهای غیر اروپایی جذب کنند این برنامه که برنامه اراسموس نام داشت در فناوری‌های پیشرفته شروع به جذب نیروی انسانی کرد و موفقیت آن به حدی بود که برنامه‌ای مشابه به نام «SOCRATES programme» نیز در سال 1994 دایر شد که تا سال 1999 ادامه یافت.

کلاس‌های جداگانه‌ای که اغلب به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، نشان دهنده عدم تسلط شمار زیادی از دانشجویان به زبان انگلیسی است. 

«تنوع زبانی» یکی از اهداف کلیدی برنامه فعلی اراسموس است؛ در حالی‌که به طور گسترده‌تر، اتحادیه اروپا می‌خواهد هر شهروندی بتواند حداقل دو زبان خارجی را یاد بگیرد.

سخنگوی قانون دانشگاه لندن می‌گوید: تقریبا همه دانشجویان از اراسموس به عنوان یک فرصت برای بهبود زبان انگلیسی خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول