اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

حمایت از صاحبان ایده حوزه بین‌الملل در دانشگاه امیرکبیر

دفتر همکاری‌ها ی علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نظر دارد از ایده‌های نوین همکاری‌های بین‌المللی نوآوران حمایت کند.

حمایت از صاحبان ایده حوزه بین‌الملل در دانشگاه امیرکبیر

    به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به اهداف و فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه و لزوم توجه به افزایش کیفیت و کمیت خدمات بین‌المللی در حوزه‌های مختلف در نظر دارد از تمام افراد و گروه‌های نوپا علاقه‌مند و صاحب ایده در حوزه فعالیت امور بین‌الملل حمایت کند.

صاحبان ایده برای مشارکت در این برنامه می توانند برنامه کسب‌ وکار (در هر سطح بلوغ کاری)، رزومه و مشخصات تماس خود را تا 19 دی ماه جاری به نشانی abhary.m@aut.ac.ir ارسال کنند. 

ایده های ارسال شده به حمایت های دفتر علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می تواند مواردی چون شامل جذب دانشجو از کشورهای مسلمان و همسایه، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و مدارس تابستانی و زمستانی با استانداردهای بین‌المللی،ارائه خدمات ویزا، اقامت و گردشگری به دانشجویان و اساتید ایرانی و خارجی وارائه خدمات برگزاری کارگاه های تخصصی باشد.

ارائه بسته کامل خدمات فرصت مطالعاتی به دانشجویان متقاضی ایرانی و خارجی و همچنین در خارج از دیگر موارد در این زمینه است. 

پس از دریافت اطلاعات متقاضیان، جلسه‌ای با منتخبان به‌منظور نهایی سازی مدل همکاری و شروع برنامه توسط ارائه‌دهنده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول