اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

برنامه کارگاه‌های هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان»

ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزشی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» آغاز شد.

برنامه کارگاه‌های هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان»

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به تصمیم دبیرخانه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنرجوان» تهران و برخی دیگر از مراکز استان ها میزبان کارگاه‌های تجسمی این رویداد فرهنگی و هنری می‌شوند.

کارگاه‌های آموزشی جشنواره هنرجوان در تهران در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه برگزار می‌شوند. کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، علی وزیریان، حبیب صادقی، سیدمسعود شجاعی و دکتر محمد خزایی مدرسان این کارگاه های تخصصی هستند.

متقاضیان شرکت در این کارگاه ها باید ابتدا آثار خود را با مقررات اعلام شده در سایت سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir  به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده تا در صورت پذیرفته شدن اثرشان در این مرحله نسبت به حضور درکارگاه  اقدام کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در کارگاه ۲۰ دی اعلام شده است.

* برنامه کارگاه‌های هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان»

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در برخی رشته های زیرمجموعه خود می کند.

کارگاه پوستر این جشنواره با تدریس مهدی حاجی محمدی روزهای سه شنبه ۱۸ و چهارشنبه ۱۹ دی ماه در حوزه هنری استان مازندران در شهر ساری برگزار می‌شود.

همچنین حوزه هنری استان سمنان روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه میزبان هنرجویان رشته های تصویرسازی و عکس است. این کارگاه ها به ترتیب با تدریس مرتضی اسدی و مجید ناگهی برگزار می شوند.

در شهر یزد نیز روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه،  صابر شیخ رضایى و حسین یوزباشی در بخش پوستر به آموزش می پردازند. 

در حوزه هنری شهر زاهدان نیز محسن نوری نجفی به آموزش کاریکاتور و صابر شیخ رضایی به آموزش پوستر می پردازند. این کارگاه ها روزهای چهارشنبه ۱۲ و پنجشنبه ۱۳ دی ماه در این شهر برگزار می شوند.

در برخی دیگر از مراکز استان ها از جمله بندرعباس  و یاسوج نیز پیش از برگزاری هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» کارگاه هایی تخصصی در رشته های مختلف با حضور اساتید مطرح و علاقه مندان به هنرهای تجسمی برگزار می شود.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول