اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دستیابی تیم دانشگاه امیرکبیر به مدال طلا در مسابقات برنامه نویسی پاکستان

تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات برنامه نویسی ACM ICPC لاهور پاکستان به مدال طلا دست یافت.

دستیابی تیم دانشگاه امیرکبیر به مدال طلا در مسابقات برنامه نویسی پاکستان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امین غیبی عضو هیات علمی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر و سرپرست تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: تیم سه نفره دانشگاه موفق به کسب مدال طلادر این دوره از مسابقات شد و جواز حضور در مسابقات جهانی که مارس سال 2019 در کشور پرتغال برگزار می شود را پیداکرد.

وی گفت: امیررضا پوراخوان، محمدعرفان غلامیان و پارسا عبداللهی به مربیگری رضا آشتیانی و سرپرستی امین غیبی عازم در مسابقات برنامه نویسی ACM ICPC پاکستان شرکت کردند.
غیبی افزود: مسابقات برنامه نویسی ACM ICPC هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود و رقابت کنندگان در چند ساعت در کمترین زمان ممکن به بیشترین سوالات پاسخ می دهند و برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی راه می یابند.
سرپرست تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: چهل و سومین دوره مسابقات جهانی برنامه نویسی ACM ICPC که به المپیک برنامه نویسی مشهور است، درسال جدید میلادی در کشور پرتغال برگزار می شود و برای رسیدن به این مسابقات بیش از 50 هزار نفر از 3 هزار دانشگاه در سراسر جهان به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول