اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

وعده‌های دولت برای تبریز ۲۰۱۸ محقق نشده است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با انتقاد از عدم تحقق وعده‌های دولت برای تبریز ۲۰۱۸ گفت: اکثر کارهای انجام گرفته روتین بوده و اگر این مناسبت اعلام نمی‌شد هم باید آن کارها را انجام می‌دادیم.

وعده‌های دولت برای تبریز ۲۰۱۸ محقق نشده است

محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: انتظارات موجود از رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ محقق نشده است و این امر دلایل زیادی داشت.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبارات و عدم تحقق وعده‌ها توسط دولت یکی از دلایلی بود که تبریز ۲۰۱۸ به اندازه انتظارات ظاهر نشد، افزود: تغییرات گسترده مدیریتی در استان آذربایجان‌شرقی به طوریکه استاندار و شهردار در طول یک سال تغییر یافت نیز از جمله دلایل دیگر عدم تحقق انتظارات از تبریز ۲۰۱۸ بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: البته عدم پیگیری برخی توصیه‌ها و پیشنهادها از این مناسبت باعث شد تا انتظارات تحقق نیابد.

وی، ساماندهی ورودی و خروجی شهر همچنین برخی زیباسازی‌های بصری شهری را جزو نکات مثبت رویداد تبریز ۲۰۱۸ برشمرد و ادامه داد: با اینکه این کارها نیز در حد ایده‌آل نبود ولی از جمله کارهایی بود که به بهانه تبریز ۲۰۱۸ انجام گرفت.

فرهنگی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و برخی برنامه‌های ملی نیز از دیگر کارهایی بود که در تبریز ۲۰۱۸ انجام گرفت.

وی متذکر شد: دیگر کارهای انجام گرفته از جمله اقدامات معمولی برای یک شهر محسوب می‌شود که حتی مناسبت تبریز ۲۰۱۸ هم اعلام نمی‌شد، باید در شهر و استان انجام می‌گرفت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول