اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

در نشست مدیران ارشد وزارت نیرو در سمنان تأکید شد

پیگیری اجرای مصوبات سفر دولت به سمنان در حوزه آب و برق

اجرای مصوبات سفر دولت به استان سمنان در حوزه آب و برق در نشست مدیران ارشد وزارت نیرو در این استان مورد تأکید قرار گرفت.

پیگیری اجرای مصوبات سفر دولت به سمنان در حوزه آب و برق

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در نشستی که صبح امروز با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای، برق منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی استان و شرکت توزیع نیروی برق استان انجام شد، پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه صنعت آب و برق استان مورد تأکید قرار گرفت.

علیرضا امینیان، دبیر شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان گفت: در این نشست که با حضور مدیران عامل شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان سمنان و به ریاست سید علی‌اکبر صباغ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در شرکت آب منطقه‌ای برگزار شد، هریک از مدیران از دستاوردهای سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر نیرو در استان سمنان گزارشی ارائه کردند.

وی گفت: مدیران عامل شرکت‌های صنعت آب و برق استان با تأکید بر اهمیت آمادگی برای تابستان 1398 برنامه‌ریزی مناسب به‌منظور تأمین آب و برق استان در بهترین شرایط ممکن و مدیریت سمت تقاضا را از مهم‌ترین نکات در این خصوص عنوان کردند.

دبیر شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان بیان داشت: در سفر اخیر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان درمجموع 10 پروژه در بخش آب و برق افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که جمع اعتبارات این پروژه‌ها معادل یک هزار و 133 میلیارد ریال و 280 میلیون یورو است.
انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول