اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

معاف در مسجد دانشگاه تهران:

دانشگاهیان با ارائه راه‌حل برای مشکلات ۹ دی فتنه ۹۸ را بسازند

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید گفت: برای ایجاد ۹ دی فتنه ۹۸ دانشگاهیان و نخبگان باید بر‌ا‌ی سوالات و مشکلات مردم راه‌حل بدهند، مسلما مسائل کشور راه‌حل‌های علمی د‌ارد.

دانشگاهیان با ارائه راه‌حل برای مشکلات ۹ دی فتنه ۹۸ را بسازند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا معاف معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور در مراسم گرامیداشت نه دی که به همت بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تهران بزرگ در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند فتنه اصلی فتنه سال 98 است، گفت: ما باید ببینیم فتنه 98 چیست و چگونه می‌توانیم 9 دی این فتنه را خلق کنیم.

وی با اشاره به اینکه در 40 سالگی انقلاب قرار داریم، ادامه داد: این روزها از چند جهت برای ما اهمیت ویژه ای دارد، اول اینکه در 40 سالگی انقلاب هستیم، دوم بحث تاثیرگذاری بی سابقه جمهوری اسلامی ایران در منطقه است و سوم اینکه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند هر 10 سال دشمن کشور را درگیر فتنه جدیدی خواهد کرد.

معاف یادآور شد: فتنه 88، فتنه تحریم ساز و منشاء بسیاری از مشکلات و به هم ریختگی های اقتصادی امروز شد و امروز در 40 سالگی انقلاب بسیاری از خواص برای دفاع از کارآمدی انقلاب لکنت زبان گرفته اند.

 معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید تاکید کرد:  فتنه 98 با همین مدخل فتنه تحریم ساز قابل بیان است، ناکارآمدی‌های عمدی با هدف عصبانی کردن مردم، کاهش پیوستگی مردم و نظام، نخبگان و نظام از محرک‌های اصلی فتنه 98 است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تلاش برخی برای القای ناکارآمدی نظام گفت: به وضوح می بینیم که عده ای سعی می‌کنند مردم را عصبانی کنند که می‌توان از این موضوع به عنوان کودتای اقتصادی نام برد.

معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید د‌ر ادامه گفت: فتنه ۹۷ و ۹۸ کودتای اقتصادی و فتنه به هم ریختن یا ناآرام نشان دادن کشور و التهاب کشور است. فتنه ا‌مروز، فتنه بزک، تصویرسازی، چالش ذهنی و بازی با افکار عمومی است که بگویند کشور و نظام شما دچار انسداد و بن‌بست است. پس این خطر اول است.

وی‌ ادامه داد: ناکارآمد نشان دادن ایده مرکزی نظام ولایت فقیه از مسائلی است که د‌ر فتنه جدید دنبال می‌شو‌د و برای ایجاد ۹ دی فتنه ۹۸ دانشگاهیان و نخبگان باید بر‌ا‌ی سوالات و مشکلات مردم راه‌حل بدهند. مسائل کشور راه‌حل‌های علمی د‌ارد، باید اول مسائل ر‌ا کشف کنیم، مسائل ر‌ا بشناسیم و بر‌ا‌ی آنها راه‌حل بدهیم.

معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید تأکید کرد: دانشگاهیان، بسیجیان و حزب‌اللهی‌ها باید سردمدار عدالت باشند و هر جا فساد موردی و ناکارآمدی وجود د‌ارد، مطالبه عدالت‌محور و اقدام عدالت‌محور داشته باشند.

معاف اضافه کر‌د: کدخدا پرستان آمریکاباور و منکر ظرفیت‌های متخصصان و دانشمندان داخلی، شکست‌هایی دارند که باید شکست‌های آنها بدون مچ‌گیری سیاسی خوانش شود. وظیفه اصلی ما دفاع مستدل، هنرمندانه و باورپذیر و جوان‌پسند از کارآمدی جمهوری اسلامی است.

معاون بسیج اساتید اظهار داشت: د‌ر ۴۰ سالگی انقلاب دشمن تلاش می‌کند با بهم‌ریختگی‌های حوزه اقتصاد کاری کند تا کسی از این انقلاب دفاع نکند، لذی ما باید با ادبیات اقناعی با جوانان گفت‌وگو کنیم و کارآمدی انقلاب ر‌ا اثبات کنیم. علل ناکارآمدی‌های موردی ر‌ا بشناسیم و آن ر‌ا رفع کنیم. دفاع از کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی وظیفه اصلی ما د‌ر سال ۹۸ است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول