اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

فرمانده سپاه لرستان:

عملیات کربلای 4 پلی برای موفقیت کربلای 5 بود/دفاع مقدس را وارد بازی‎های رسانه‎ای نکنید

فرمانده سپاه لرستان گفت: پس از شکست عملیات کربلای 4 به دستور فرمانده سپاه وقت همه لشکرهای سپاه در عملیات کربلای 5 از محور عملیاتی تیپ حضرت ابوالفضل لرستان در عملیات کربلای 4 استفاده کرند و همین عامل سبب پیروزی بزرگی برای ملت ایران شد.

عملیات کربلای 4  پلی برای موفقیت کربلای 5 بود/دفاع مقدس را وارد بازی‎های رسانه‎ای نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در آئین تجلیل از خادمین راهیان نور لرستان بیان کرد: طی روز های اخیر هجمه‌های سنگینی توسط افرادی که در حوزه نظامی تخصصی ندارند، علیه عملیات کربلای چهار در فضای مجازی صورت گرفته و موجب ایجاد ناراحتی و آزرده شدن خانواده‌های شهدا شده است.

وی با بیان اینکه  تیپ 57 حضرت ابوالفضل لرستان تنها لشکر موفق عملیات کربلای چهار بود، بیان کرد: عملیات کربلای 4 یکی از عملیات‌های گسترده و محوری جمهوری اسلامی در طول جنگ بود، اما متاسفانه محورهای این عملیات لو رفت و همین عامل موجب   توقف ادامه آن شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: کمتر از دو هفته پس از این عملیات ناموفق، عملیاتی بر اساس تجارب قبلی طراحی شد که سرنوشت جنگ را مشخص کرد.

کشکولی از محسن رضایی به عنوان یکی از نابغه‌های دوران دفاع مقدس یاد و خاطرنشان کرد: پس از شکست عملیات کربلای 4 به دستور وی همه لشکرهای سپاه در عملیات کربلای 5 از محور عملیاتی تیپ حضرت ابوالفضل لرستان در عملیات کربلای 4 استفاده کردند و همین عامل موجب پیروزی بزرگی برای ملت ایران شد.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد افراد و جناح‌های سیاسی دوران دفاع مقدس را وارد فضای بازی‌های رسانه‌ای خود کنند، ادامه داد: جنگ تحمیلی برای ملت ایران  دفاعی مقدس بود که جوانان با اخلاص به میدان آمده و پس از انجام رشادت‌های بسیار به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان تاکید کرد: همه  دستاوردهای انقلاب از برکت دفاع مقدس است، به طوریکه اقتدار امروزه کشورمان در جهان از ثمرات این دوران طلایی است.

کشکولی افزود: از سویی همه نهضت‌های آزادی‌بخشی که امروزه در سراسر منطقه رشد کرده‌اند از دیگر ثمرات دفاع مقدس جنگ تحمیلی است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول