اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

گارد راس ملی پوش بسکتبال نفت:

به خودمان باختیم، اما از تبعیض داوران هم گلایه داریم

ملی پوش تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در دیدار با شیمیدر به خودمان باختیم جون تمرکز نداشتیم، اما از تبعیض داوران گلایه داریم.

به خودمان باختیم، اما از تبعیض داوران هم گلایه داریم

آرن داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست نفت آبادان مقابل شیمیدر در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و از همان ابتدا هم پیش بودیم اما در دو سه دقیقه آخر تمرکزمان از بین رفت و بازنده شدیم، همین تمرکز نداشتن باعث شد در دو دقیقه آخر 5، 6 پنالتی را از دست بدهیم و بازی را واگذار کنیم. از سوی دیگر اگر وحید حاجیان مصدوم نبود شرایط بهتر می‌شد. خود من هم به دلیل پارگی چانه دو روز نتوانستیم تمرین کنم و از لحاظ بدنی افت کردیم.

* از تبعیض در قضاوت‌ها گلایه داریم

وی در مورد اینکه اعتراضات داوری در این مسابقه زیاد بود، عنوان کرد: فیلم بازی موجود است، ما نمی‌گوییم که داور از قصد کاری انجام می‌دهد یا سوت اشتباهی می‌زند، اما باید قضاوت‌ها یکنواخت باشد، وقتی نیمکت ما اعتراض می‌کند و اخطار می‌گیرد، توقع داریم که نیمکت حریف هم اخطار بدهد، توقع ما این است که اگر اشتباهی صورت می‌گیرد برای هر دو تیم باشد، یک قانون به دو شیوه اجرا نشود، چون همین موضوع حاشیه ایجاد می‌کند، تماشاگران هم احساسات دارند و وقتی آنها تبعیضی ببینند، مسلما از کوره در می‌روند، اینکه دور بازی را کنترل کند بسیار مهم است. 

*به خودمان باختیم، چون تمرکز نداشتیم

ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت آبادان تأکید کرد: ما بازی را به خودمان هم باختیم، شاید هم داور تأثیر داشت اما علت باخت، خودمان بودیم، اما صحبت‌های مسئولان شیمیدر بعد از مسابقه برای چیست؟ بعد از مسابقه علیه تیم ما و تماشاگران آبادانی صحبت می‌کنند، در حالی که ما چیزی بعد از بازی نگفتیم و تمام حرف ما این است که قانون برای هر دو تیم  اجرا شود و تبعیضی وجود نداشته باشد. 

* یک بازیکن خارجی بگیریم شرایط‌مان بهتر می‌شود

داودی در مورد اینکه نفت آبادان امسال افت و خیز زیادی دارد، گفت: از 6 بازی گذشته پنج بازی را برده‌ایم و یک باخت هم مقابل تیمی داشتیم که به گفته خودشان امکانات زیادی دارند و هزینه زیادی کردند، در مجموع، تیم خوبی داریم و اگر در مسابقه بالانس نیستیم به این علت است که حدود پنج بازیکن ما 17، 17 ساله هستند و کم‌تجربه، اگر بتوانیم یک بازیکن خارجی بگیریم فکر می‌کنم شرایط‌مان بهتر خواهد شد. 

* هیچ مسابقه‌ای در این فصل آسان نیست

وی با اشاره به بازی‌های آینده گفت: مسابقات سخت ما در چهار هفته آخر است، این هفته با پتروشیمی صدرنشین بازی داریم و در هفته‌های بعد هم باید با گرگان و ذوب‌آهن بازی کنیم، هیچ مسابقه‌ای در این فصل آسان نیست و ما هم تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول