اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

هیرو با فیلمی که برای ما فرستاده، کادر من را تهدید کرده است

مرتضی‌زاده: مثل هیرو رختکن‌مان بوی چاه نمی‌داد!/ عباسی توهین کرد، خواهرم جواب داد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان، گفت: نمی‌دانم منظور هیرو از سالن نامتعارف چیست چون ما نه مانند آنها دقیقه 90 سالن را عوض کردیم و نه رختکن‌مان بوی چاه می‌داد.

مرتضی‌زاده: مثل هیرو  رختکن‌مان بوی چاه نمی‌داد!/  عباسی توهین کرد، خواهرم جواب داد

زهرا مرتضی‌زاده سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره درگیری‌هایی که در بازی با هیرو رخ داد اظهار داشت: من خوشحالم تماشاگرانی داریم که فحاشی نمی‌کنند و یاد گرفتند تیم خود را تشویق کنند. برخلاف شعارهایی که در شهرهای مختلف می‌شنوید تماشاگران ما این فرهنگ را دارند که علیه حریف شعار نمی‌دهند.

* رفتارهای عباسی همه را شوکه کرد

وی افزود: بعد از 10 دقیقه دوم که بازی پایاپای شد رفتارهای عباسی همه را شوکه کرد او داوران را تهدید می‌کرد و می‌گفت می‌خواهید سر من را ببرید، من در فدراسیون آشنا دارم. داوران عکس‌العملی نداشتند البته من کمتر متوجه بودم چون تمرکزم روی بازی و بازیکنان بود. بعد از اینکه فیلم را دیدم فهمیدم اوضاع چقدر وخیم است. وقتی کادر می‌گفتند چرا مربی هیرو اخراج نشده در فیلم بازی دیدم چه رفتارهایی داشت، وظیفه داور نیست که مربی یک تیم را ساکت کند اما مشت کوبیدن روی میز در فیلم است و من خودم این صحنه را دیدم. علاوه بر این ناظر بازی هم گزارش خود را می‌دهد.

* من در حال جدا کردن درگیری بازیکن هیرو با آمارگیر فدراسیون بودم

مرتضی‌زاده در پاسخ به این سؤال که عباسی اعتقاد دارد ناظر بازی بلافاصله بعد از پایان مسابقه زمین را ترک کرده تصریح کرد: وقتی دعوا شد هم ناظر و هم نماینده فدراسیون دیدند. من در حال جدا کردن بودم اما انتظار این رفتارها را از مربی پیشکسوت نداشتم. بازیکنان هیرو فحاشی می‌کردند، چطور بازیکنی جسارت می‌کند به داور فحاشی کند و برخوردی هم با او صورت نمی‌گیرد حتی وقتی آمارگیر فدراسیون بعد از پایان مسابقه می‌خواست برگه را به عباسی بدهد باز هم درگیری پیش آمد. من در حال جدا کردن آنها بودم، همان زمان بود که برای پایان دادن به غائله گفتم من عذرخواهی می‌کنم تا این صحنه تمام شود. 

* با فیلمی که برایمان فرستادند ما را تهدید کردند

وی خاطرنشان کرد: آنها فیلمی را فرستاده‌اند و ما را تهدید کرده‌اند که اگر بخواهید فحاشی ایجاد کنید فیلم گرفته‌ایم و به فدراسیون ارسال می‌کنیم ما نفهمیدیم منظورشان چیست. حتی بازیکن هیرو به میز داوری فحاشی کرده و فیلم آن موجود است البته به دلیل دور بودن صحنه مشخص نیست که چه حرف‌هایی زده می‌شود. سرپرست تیم ما بعد از پایان بازی به هیرو گفت به دلیل آغاز مسابقات مردان بهتر است که به رختکن بروند، بازیکنان این تیم در جریان بازی از رختکن استفاده نکردند اما زمانی که سرپرست ما به آنها گفت بعد از پایان مسابقه زمین را ترک کنند سرمربی هیرو به سرپرست ما بی‌احترامی می‌کند. مدیر هیرو هم از ما عذرخواهی می‌کند و می‌گوید عباسی ناراحت است. تعجب کردیم بعد شنیدیم گفته‌اند سرپرست ما فحاشی کرده است.

* به ما بگویند سالن متعارف چیست؟

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان اینکه هیرو به خاطر میزبانی نامناسب و نامتعارف از ما ناراضی بوده عنوان کرد: به ما توضیح دهند نامتعارف و نامتناسب چیست. ما نه مثل خودشان دقیقه 90 سالن عوض کردیم، نه سالن مسابقه ما یخ بود، نه حلقه غیراستاندارد داشت و نه رختکن بوی چاه و فاضلاب می‌داد. همه چیز نرمال بود.

* عباسی تشنج را به بیرون از سالن کشاند

مرتضی‌زاده در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی بر اینکه عباسی عنوان کرده بعد از پایان مسابقه از سوی خانواده شما به وی فحاشی شده، تصریح کرد: همه شخصیت عباسی را می‌دانند، من در سالن پیش ناظر فدراسیون بودم که مربی مردان ما آمد و گفت این خانمی که بیرون فحاشی می‌کند کیست، من به رستمی ناظر فدراسیون گفتم رفتارهای عباسی هنوز ادامه دارد، مربی مردان هم گفت جالب است بازی را با حواشی به نام خود تمام می‌کنند، فحش می‌دهند و می‌روند. عباسی می‌دانست او خواهر من است و اول او شروع می‌کند. عباسی همان تشنج سالن را به بیرون کشانده و به خانواده من هم توهین کرده است. خواهر من هم جواب او را داد. من همیشه به بازیکنانم رفتار جوانمردانه را آموزش می‌دهم، حتی بعد از بازی به آنها گفتم به هیچ عنوان با بازیکنان حریف درگیر نشوند. آنچه می‌ماند اخلاق و ادب است. 

* بازیکن هیرو به خاطر احوالپرسی با مربی بدنساز ما در بازی حضور نداشت

وی درباره احوال‌پرسی دو بازیکن هیرو با مربی بدنساز نفت، اظهار داشت: مریم حیدری و شادی عبدالوند چند سالی با مربی بدنساز ما کار کرده بودند به همین دلیل قبل از بازی با او احوال‌پرسی کرده و عکس یادگاری گرفتند اما سرمربی هیرو به حیدری بازی نداد و شنیدم به او گفته بود چطور می‌توانم با احوال‌پرسی صمیمی که تو داشتی به تو اعتماد کنم. متأسفانه این مربی بی‌احترامی را یاد می‌دهد و بازیکن را تحقیر و تهدید می‌کند. ما اعتراض کتبی خود را صبح امروز نوشته‌ایم و باشگاه قرار است به همراه این اعتراض فیلم این بازی را به فدراسیون بفرستد، ما حتی روی برگه بازی هم اعتراض داریم اما آنقدر حواشی زیاد بود که نتوانستیم به این موضوع اعتراض کنیم. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول