اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سروش در تذکر شفاهی:

وزارت جهاد کشاورزی نظارتی بر قیمت و توزیع محصولات کشاورزی و دامی ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزیر جهاد کشاورزی برای عدم نظارت بر قیمت و توزیع محصولات کشاورزی و دامی گفت: با توجه به مشکلات مالی مردم عملا مستضعفان توان خرید مرغ و گوشت را ندارند.

وزارت جهاد کشاورزی نظارتی بر قیمت و توزیع محصولات کشاورزی و دامی ندارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس خطاب  به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: استان تهران در شاخص‌های کشوری رتبه خوبی ندارد و انتظار داریم که در بسیاری از این موضوع مانند مدارس،‌آلودگی، آب این شاخص‌ها ارتقاء یابند.

وی در تذکری به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌نظارتی بر قیمت و توزیع محصولات کشاورزی و دامی وجود ندارد. ضمن اینکه بحث مرغ و گوشت به بحث جدی جامعه تبدیل شده و مستضعفان توانایی خرید این اقلام را ندارند و از وزیر جهاد کشاورزی انتظار داریم بر این قیمت و توزیع این محصولات مهم نظارت جدی‌تری داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اسلامی وزیر راه و شهرسازی در  خصوص توسعه حمل و نقل عمومی و به ویژه توسعه خطوط مترو و افزایش و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در تهران تذکر داد و همچنین در خصوص لزوم اقدام عاجل در بافت‌های فرسوده به وزیر راه و شهرسازی تذکر دیگری داد.

سروش به اردکانیان وزیر نیرو در خصوص تامین آب شرب تهران که موضوعی جدی فعلی و آینده است تذکر داد و از این وزارتخانه خواست برای تامین این آب شرب جمعیت رو به افزایش این کلانشهر فکری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول