اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

امین غفاری در نشست خبری کنسرت خود:

رسانه ملی به موسیقی بی‌کلام در مقایسه با خواننده‌ها بها نمی‌دهد

امین غفاری که در تدارک برای برگزاری کنسرت موسیقی بی‌کلام است، گفت: امیدوارم همانقدر که در رسانه ملی به خواننده‌ها بها داده می‌شود، نوازنده‌ها هم حمایت شوند تا موسیقی بی‌کلام هم فراگیر شود.

رسانه ملی به موسیقی بی‌کلام در مقایسه با خواننده‌ها بها نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، امین غفاری نوازنده ویلن که کنسرت مستقل او روزهای ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود، در نشست اطلاع‌رسانی این رویداد گفت: بخش اول کنسرت رسیتال ویلن است، اما بخش دوم با پیانونوازی سروش صادقی دوست و همکلاسی سابقم در دانشگاه تهران همراه خواهد بود و سونات سزار فرانک ( آهنگساز مشهور بلژیکی-فرانسوی) را می‌نوازیم. 

وی افزود: به سبب علاقه‌ای که به موسیقی پاپ دارم، موسیقی‌هایی می‌نوازیم که هم پاپ است و هم کلاسیک؛ به همین جهت کنسرت پیش‌رو با کنسرت‌های قبلی‌ام تفاوت دارد.

این نوازنده و مدرس ساز ویلن درباره حضور خود در جشنواره موسیقی فجر امسال گفت: قطعه‌ای از استاد شاهین فرهت را با همراهی ارکستر تهران اجرا خواهم کرد. اجرای دیگری هم در ارکستر سازهای ملی ایران به رهبری علی‌اکبر قربانی دارم.

غفاری درباره اهداف خود از برگزاری کنسرت‌های تک‌نوازی و کلاس‌های آموزشی گفت: تلاش دارم موسیقی بی‌کلام را در میان مخاطبان عام و توده مردم بیشتر جا بیندازم. امیدوارم همانقدر که در رسانه ملی به خواننده‌ها بها داده می‌شود، نوازنده‌های اینسترومنتال (سولیست‌ها) هم حمایت شوند تا موسیقی بی‌کلام هم فراگیر شود.

وی درباره دیگر فعالیت‌های هنری خود اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر مسترکلاس‌هایی در مشهد، بجنورد، بابل، لاهیجان، بندرعباس و اصفهان برگزار کردم و دیدم چه استعدادها و ظرفیت‌هایی در شهرستان‌ها وجود دارد. اگر روی این استعدادهای نوجوان سرمایه‌گذاری شود، می‌توانند آینده کشور را بسازند و ارکستر سمفونیک خیلی بهتری خواهیم داشت.

بر پایه این گزارش، کنسرت امین غفاری روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ دی ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به تارنمای ایران‌کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول