اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ایجاد تغییرات جدید در حراست صداوسیما/ برگزاری اولین جلسه با تهیه‌کنندگان

مرکز حراست سازمان صداوسیما به تازگی عنوان «مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما» را برای خود انتخاب کرده و با شعار « پیش بینی و پیشگیری» فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

ایجاد تغییرات جدید در حراست صداوسیما/ برگزاری اولین جلسه با تهیه‌کنندگان

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ۱۱ خردادماه سالجاری طی حکمی از سوی عبدالعلی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما حمیدرضا رهبری‌فر به سمت رئیس حراست مرکزی این سازمان منصوب شد.

در بخشی از حکم علی‌عسکری خطاب به رهبری‌فر آمده است: همکاری و برقراری تعامل سازنده با کارکنان رسانه به عنوان مهم‌ترین منابع و سرمایه‌های سازمان و فراهم کردن بستری مناسب برای ارتباط صمیمانه و تاثیرگذار با هنرمندان، برنامه‌سازان، مدیران و ارائه مشاوره‌های مشفقانه به ایشان در تمامی بخش‌های رسانه و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان با رعایت جدی ضرورت حفظ آبرو و کرامت اسلامی و انسانی، لازمه انجام ماموریت شماست.

حالا پس از گذشت ۸ ماه از این انتصاب، روز پنجشنبه ۶ دی ماه رهبری‌فر در راستای انجام تعهدات خود، اولین جلسه را با تهیه‌کنندگان تلویزیون برگزار کرده و در این نشست خبرهای جدیدی را عنوان کرده است. 

او در این مراسم اعلام کرده که مرکز حراست از این به بعد با نام «مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما» شناخته خواهد شد و شعار آن نیز «پیش‌بینی و پیشگیری» خواهد بود. 

همچنین او از بازنگری در قوانین قبلی این مرکز خبر داده و همچنین به تهیه‌کنندگان گفته که صیانت از حق ‌و‌حقوق منابع انسانی خصوصا منابع انسانی شاغل در حوزه تولید مخصوصا تهیه‌کنندگان سازمان بعنوان اصلی‌ترین محور مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیماست.

همچنین در این جلسه تهیه‌کنندگان مطالبات خود را عنوان کرده‌اند و موضوعاتی نظیر مباحث مربوط به بیمه و مالیات در آن بررسی شده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول