اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج در گفت‌وگو با فارس:

نهم دی‌ماه روز اعلام تعهد انقلابی مردم ایران به نظام است

امام جمعه سنندج گفت: می‌توان نهم دی‌ماه را روز اعلام تعهد انقلابی مردم ایران به رهبری و نظام نام گذاشت که در این روز تاریخی ملت ایران با آرمان‌های نظام و رهبری، تجدید میثاق کردند.

نهم دی‌ماه روز اعلام تعهد انقلابی مردم ایران به نظام است

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به حقیقت حماسه 9 دی‌ماه سال۸۸ خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب دو عامل مهم تاثیرگذار در خلق حماسه 9 دی سال 88 شد.

وی دخالت دشمنان در امور مملکت را  محکوم کرد و افزود: مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی متعهد هستند و با فتنه گری دشمنان نظام و انقلاب دشمنی می‌کنند.

امام جمعه سنندج  تاکید کرد: ملت ایران همواره از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت می‌کنند و آمادگی دفاع از خاک، دین، آیین، نظام و آرمان‌های انقلاب را همیشه  اعلام داشته‌اند. 

ماموستا خدایی افزود: حضور میلیونی ملت همیشه در صحنه ایران در روز نهم دی‌ماه سال 88، موجب دلگرمی نظام و ناامیدی دشمنان شد.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران با آرمان‌های برگرفته از آموزه‌های دینی، آیین ناب محمدی و اصول قرآن کریم، همیشه و در همه حال پشت دشمنان اسلام را به خاک می‌مالد و اهداف شوم عناصر داخلی و خارجی را با شکست مواجه کرده است.

امام جمعه سنندج گفت: می‌توان نهم دی‌ماه را روز اعلام تعهد انقلابی مردم ایران به رهبری و نظام نام گذاشت که در این روز تاریخی ملت ایران اسلامی با آرمان‌های نظام و رهبری، تجدید میثاق کردند.

ماموستا خدایی بیان کرد: نهم دی‌ماه روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی و روز میثاق ملت با ولایت به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: مردم بصیر ایران با اتحاد و پیروی از فرامین رهبری، دشمنان را مایوس و با اتحاد خود فتنه را خاموش کردند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول