اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

معاون فرماندار دیلم در گفتگو با فارس:

نفت سفید در شهرها و روستاهای دیلم در حال توزیع است

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان دیلم از توزیع نفت سفید در این شهرستان خبر داد.

نفت سفید در شهرها و روستاهای دیلم در حال توزیع است

محمد طاهری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دیلم اظهار داشت: شرایط لازم برای تأمین و توزیع نفت سفید خانوارهای شهری و روستایی فراهم شده و در شهر دیلم و در برخی از روستاهای شهرستان درحال توزیع است و در روستاها همکاری مردم  و دهیاران را می طلبد که ضمن ثبت نام در سامانه اینترنتی دریافت سوخت نفت سفید گرمایشی همراهی لازم برای توزیع نفت سفید را فراهم آورند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دیلم افزود: ضمن تاکید استاندار و فرماندار و سازکار لازم از اواخر آذر ماه فراهم شده و در صورت ثبت نام شهروندان و خانوار های شهری و روستایی هیچ گونه مشکلی در تأمین و توزیع نفت سفید در شهرستان وجود ندارد و مشارکت و همراهی مردم و دهیاران و شوراهای روستایی را می طلبد که تا کنون در برخی روستاها متاسفانه همراهی خوبی از طرف مردم و دهیاران و شوراها صورت نگرفته که جا دارد در این زمینه اهتمام بیشتری صورت گیرد.

وی بیان کرد : تاکنون یک محموله 30 هزار لیتری نفت سفید در شهرستان دیلم توزیع شده و درخواست تأمین محموله بعدی نیز صورت گرفته که به زودی تأمین و توزیع خواهد شد.

ظاهری افزود: ضمنا در برخی از روستاها همچون روستای والفجر که با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا ثبت نام خانوار ها انجام شده نفت سفید از طرف بخش فراورده های نفتی و تعاون روستایی درحال توزیع است.

معاون فرماندار دیلم بیان کرد: همچنین روستاهای حصار،  لیلتین و شهر امام حسن نیز در دستور کار پخش فرآورده های نفتی قرار گرفته و به زودی نفت در روستاهای مذکور و شهر امام حسن تأمین و توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت: سازکار تعریف شده برای ثبت نام و تأمین و توزیع نفت سفید در سراسر کشور یکسان و همسان سازی شده و می طلبد که در این زمینه ضمن تشویق مردم به روی آوردن به گازکشی و استفاده از سوخت گاز به جای نفت سفید در صورت عدم گازکشی در شرایط فعلی از سازکار یا فرآیند تعریف شده برای تامین نفت سفید خود اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول