اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

پیام تسلیت اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در پی حادثه برای دانشجویان دانشگاه آزاد

در پی حادثه جانسوز آسمانی شدن تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در پی حادثه برای دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی حادثه جانسوز آسمانی شدن تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: انتشار خبر درگذشت همسنگرانمان در دانشگاه آزاد اسلامی باعث بهت و بغض و ناراحتی تمامی مردم ایران اسلامی شد،اتفاقی آنچنان تلخ و دوراز انتظار که باور پذیری آن را سخت می کرد.

اتفاقی دردناک که انتظار می رود مسولین دانشگاه هرچه زودتر به آن رسیدگی کرده و مسببان وضع موجود را هرچه سریعتر به مردم داغدار و خانواده های مصیبت دیدگان معرفی نموده و دستگاه های نظارتی و قضایی با این خاطیان برخورد لازم را انجام دهند.
اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران ضمن ابراز همدردی با تمامی خانواده های درگذشتگان حادثه،مجروحان سانحه ، تمامی دانشجویان این دانشگاه و این سرزمین و مردم همیشه در صحنه و داغدار ایران اسلامی درگذشت دانشجویان این دانشگاه را تسلیت عرض می‌نماید و رحمت خاصه خداوند غفور و رحیم و شکور را برای این میهمانان گرامیش و شفای عاجل آسیب‌دیدگان و مجروحان را از درگاه عطوفتش مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول