اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد

استفاده 28 مدرسه استان مرکزی از بخاری نفتی کاربراتوری

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه هیچ واحد‌ آموزشی در استان از بخاری نفتی چکه‌ای استفاده نمی‌کند، گفت: 28 مدرسه تک‌کلاسه در روستاهای استان از بخاری نفتی کاربراتوری بهره‌مند است.

استفاده 28 مدرسه استان مرکزی از بخاری نفتی کاربراتوری

 بهرام حسین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه بیش از هزار و 600 واحد آموزشی در سطح استان مرکزی وجود دارد، اظهار کرد: حدود 28 مدرسه تک کلاسه در روستاهای استان از بخاری نفتی کاربراتوری در فصل سرما استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: از مجموع 1657 واحد آموزشی در سطح استان مرکزی 211 واحد مجهز به پکیچ، 456 واحد مجهز به بخاری گازی، 19 واحد مجهز به هواساز، 100 واحد بخاری تابشی و 488 واحد موتورخانه مرکزی دارند. 

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: در مراکز آموزشی که گرمایش آنها مجهز به پکیچ و موتورخانه مرکزی است توسط سازمان نوسازی مدارس انجام شده است. 

حسین‌آبادی با اشاره به اینکه هیچ یک از واحد‌های آموزشی در استان از بخاری نفتی چکه‌ای استفاده نمی‌کنند از وجود 28 مدرسه تک کلاسه در روستا‌ها که مجهز به بخاری نفتی کاربراتوری هستند، خبر داد و گفت: در سال گذشته این آمار 43 مورد بوده است که بخشی از آنها به بخاری تابشی مجهز شده و درصددیم تا پایان سال 28 مورد باقی‌ مانده هم به وسیله گرمایشی غیراز بخاری نفتی مجهز شود. 

حسین‌آبادی نقش شرکت‌های حامل انرژی از جمله اداره گاز و برق را در پیشگیری از بروز اتفاقات تلخ در مدارس مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: طبق تعامل آموزش و پرورش با شرکت گاز، این اداره دوره‌های آموزشی را برای سرایداران و مسئولین پشتیبان آموزش و پرورش در زمینه رعایت اصول ایمنی در نصب وسایل گرمایشی برگزار کرده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول