اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آیت الله هاشمی شاهرودی فقیهی زبردست و نوگرا بود

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

آیت الله هاشمی شاهرودی فقیهی زبردست و نوگرا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: ضایعه  ارتحال فقیه و مرجع مجاهد حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی(رحمة الله علیه) موجب تأثر و تالم شدید گردید.

در این پیام افزوده شده است: آن مرحوم ازجمله عالمان برجسته و فعال در دو عرصه جهاد و اجتهاد بود که با هوش سرشار همراه با همت و تلاش در فراگیری علوم اسلامی و تلمّذ در محضر حضرات آیات عظام امام خمینی، خویی و شهید صدر، مراتب علمی را به سرعت طی کرد تا با کوشش فراوان در حوزه‌های مقدسه علمیه قم و نجف، به فقیهی زبردست و نوگرا، نائل گردید.

در این پیام تاکید شده است: مبارزات آن مرحوم علیه صدام جنایتکار و رژیم ستم‌شاهی سبب شد تا از او به عنوان مجاهدی نام آشنا در دوران مبارزه علیه طاغوت و مستکبرین، یاد شود. خدمات ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مناصب مختلف ازجمله فعالیت‌های آن عالم برجسته در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و مسئولیت‌های سنگین و عضویت در جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری چهره خدوم و درخشان ایشان را در یادها زنده می‌کند.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضایعه  ارتحال فقیه و مرجع مجاهد حضرت آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی(ره) را به محضر شریف امام عصر(عج)، مراجع عظام تقلید بویژه رهبر معظم‌انقلاب(دامت برکاته)، حوزه‌های علمیه، ملت عزیز ایران و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض می‌نماید.

 انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول