اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

کلانتری در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم و تحقیقات

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: به گفته شاهدان عینی، راننده این اتوبوس دچار سکته شده و کنترل اتوبوس را از دست داده و همین موضوع سبب واژگونی اتوبوس شده است.

سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم و تحقیقات

ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه از فوت 7 دانشجو خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس از دانشکده‌های بالا به سمت در ورودی در حال حرکت بوده است، گفت: در این حادثه 15 دانشجو مجروح و 7 دانشجو کشته شده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد درباره دلیل این حادثه گفت: به گفته شاهدان عینی، راننده این اتوبوس دچار سکته شده و کنترل اتوبوس را از دست داده و همین موضوع سبب واژگونی اتوبوس شده است.

به گفته وی، در حال حاضر دانشجویان در حال انتقال به بیمارستان هستند.

براساس این گزارش، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور تاکید کرد که بلافاصله پس از اعلام حادثه 2 دستگاه موتورلانس و ۷ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده‌اند و در این حادثه حداقل ۳۰ نفر مصدوم شدند.

صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران نیز با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۷ نفر جان باختند و  ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان‌های حضرت رسول (ص) و شریعتی تهران انتقال یافتند، گفت: مصدومان دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند اما از شرایط بحرانی برخوردار نیستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول