اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس:

استانی کردن ‌یارانه می‌تواند به اجرای پروژه‌های عمرانی کمک کند

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس گفت: استانی کردن ‌یارانه می‌تواند به اجرای پروژه‌های عمرانی در استانها کمک کند.

استانی کردن ‌یارانه می‌تواند به اجرای پروژه‌های عمرانی کمک کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد لاهوتی شامگاه دوشنبه با بیان اینکه هدف دولت از پرداخت یارانه رفاه بیشتر مردم بود اظهار کرد: مسئله یارانه از مجلس هشتم شروع شد و با تصویب این طرح دولت و مجلس توانست کمکی به مردم برای ابراز معاش و رفاه بیشتر در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در پرداخت یارانه آشکار در کشور گفت: به نحوه پرداخت باید توجه کرد تا در آینده با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه کار دولت برای استانی شدن یارانه بسیار درست بوده است تصریح کرد: یکی مهم‌ترین و بهترین کارهای دولت در زمینه یارانه، سپردن آن به استان‌ها بود زیرا در این صورت استان‌ها می‌توانند افراد با دهک بالا در استان خود را شناسایی کنند.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس با تأکید بر توجه مسؤولان استانی برای حذف افراد با دهک بالا بیان کرد: اگر مسؤولان در استان بتوانند با مردم خود صحبت تا افراد با درآمد بالا را از دریافت یارانه منصرف کنند می‌توانند آن مبالغ را برای انجام پروژه‌های استانی استفاده دهند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در کشور افرادی که با دهک بالا حساب می‌شوند هنوز هم عده‌ای از آن‌ها یارانه دریافت می‌کنند افزود: یک یارانه پنهان در کشور داریم که مبلغ آن نسبت به یارانه آشکار متأسفانه بسیار زیاد است که باید فکری به حال آن شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید مسؤولان سعی کنند یارانه افراد با دهک بالا در کشور حذف شود افزود: در کشور افرادی هستند که زندگی خود را با این یارانه می‌چرخانند و این یارانه برای آن‌ها بسیار مهم است ولی افرادی که در دهک بالا قرار دارند این مبلغ را نگیرند در زندگی آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌شود و این مبلغ می‌تواند خرج کارهای عمرانی در کشور و استان شود.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس با بیان اینکه باید به دولت برای استانی کردن‌ یارانه‌ها کمک کنیم خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم پروژه‌های عمرانی در استان به‌خوبی اجرا شود باید به دولت در اجرای استانی کردن یارانه‌ها کمک کنیم تا با حذف یارانه افراد دهک بالا این مبالغ خرج پروژه‌های عمرانی شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظارت بر عملکرد دولت دانست و بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجلس دو وظیفه بسیار مهم یعنی قانون‌گذاری و نظارت دارند و اگر بتوانیم وظیفه خود یعنی نظارت را به‌درستی انجام دهیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود که امیدواریم این امر محقق شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول