اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه‌های مردم

فارس من/فعالیت ۵ اکیپ راه‌سازی در محور پاتاوه-دهدشت/کار در این محور به هیچ وجه تعطیل نمی‌شود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۵ اکیپ راه‌سازی در محور پاتاوه-دهدشت خبر داد و گفت: کار در این محور به هیچ وجه تعطیل نمی‌شود.

فارس من/فعالیت ۵ اکیپ راه‌سازی در محور پاتاوه-دهدشت/کار در این محور به هیچ وجه تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از دلایل توسعه نیافتگی و محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتن این استان در بن‌بست است که در سال‌های اخیر و به خصوص در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته اقدامات خوبی برای شکستن این بن‌بست صورت گرفته است.

باز شدن جاده‌هایی مثل یاسوج بابامیدان و همچنین جاده یاسوج به شیراز و مسیرهایی مثل باشت به چرام و از همه مهم‌تر یاسوج به اصفهان موجب شده تا استان از این وضعیت بد گذشته تا حدود زیاد خارج شود.

اما یکی از جاده‌هایی که مردم بیش از هر مسیر دیگری چشم انتظار باز شدن آن هستند محور پاتاوه به دهدشت است که به گفته مسؤولان با بهره‌برداری کامل از این محور مسیر اصفهان به بنادر جنوبی به صورت محسوس و کوتاه‌تر می‌شود که قابل قیاس با هیچ مسیر دیگری برای دسترسی آسان و سریع به بنادر جنوبی نیست.

سکوت مسئولان کهکیلویه و بویراحمد در خصوص پروژه جاده پاتاوه به دهدشت از سوژه‌های مردمی است که در سامانه فارس من ثبت شده و  همین منظور و برای رفع مشکلات در خصوص این محور به سراغ عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار رفتیم و از وی در مورد آخرین وضعیت این محور سوالاتی مطرح کردیم.

فیلی با بیان این که این جاده و کار بر روی آن به هیچ وجه تعطیل نشده است اظهار کرد: هم اکنون از سمت لوداب به دهدشت در حال آسفالت‌ریزی هستیم و فعالیت خوبی بر روی جاده در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: در طول مسیر در حال ساخت دو دهنه پل بزرگ و یک تونل هستیم که ساختن آن‌ها هر چند سخت و زمان‌بر است اما خللی در راه ساخت جاده ایجاد نکرده چرا که هم اکنون ۵ اکیپ بر روی این محور در حال انجام کار هستند و خوشبختانه محور پاتاوه دهدشت در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی دارد و اکیپ‌های ما شامل حفاری و خاک‌برداری و بنایی و تونل‌سازی هستند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول