اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

صالحی:

حضور ۳۵۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه هفته پژوهش

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: 350 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه هفته پژوهش شرکت کرده اند و حدود 9 هزار محصول در این نمایشگاه عرضه می شود.

حضور ۳۵۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه هفته پژوهش

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی گفت: در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار 7 هزار نفر شاغل هستند، این نمایشگاه برای تضمین اشتغال و تبدیل ثروت به محصول ایجاد شده است.

وی گفت: ششمین دوره این نمایشگاه امسال برگزار می شود، در دوره اول 130 شرکت داشتیم که امسال به 350 شرکت رسیده است. امسال بیش از 9 هزار نمایشگاه ساخت ایران در این نمایشگاه عرضه شده است.

معاون نوآوری، فناوری و تجاری سازی معاونت علمی گفت: مجموع فروش شرکت ها 3800 میلیارد ریال بوده و 1400 میلیارد ریال حمایت از معاونت علمی بوده است.

وی اظهار داشت: دردوره اول کل فضای نمایشگاه حدود 5 هزار متر مربع بوده که امسال به 19 متر مربع افزایش پیدا کرد. امسال ما سعی کردیم بازار سازی محصولات در زمینه بین المللی را مد نظر قرار دهیم.

صالحی گفت: 350 شرکت در این نمایشگاه شرکت کرده اند حدود 9 هزار محصول در این نمایشگاه عرضه می شود. در این نمایشگاه 7 هزار نفر شاغل هستند به گونه ای دیگر می توان گفت این نمایشگاه برای تضمین اشتغال و تبدیل ثروت به محصول ایجاد شده است.

وی افزود: محصولات سطح یک 40 تا 50 درصد یارانه، محصولات سطح دو 25 درصد و محصولات سطح سه 10 درصد یارانه از سوی معاونت علمی دریافت خواهند کرد. برگزاری این نمایشگاه پیام همدلی میان بازیگران حوزه پژوهشی در کشور را دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول