اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بلوار کشاورز، پاتوق هرروزه جوانان تهرانی

فرض کنید یک روز کسل‌کننده داشته‌اید و به مرز افسرگی رسیده‌اید، حال و حوصله مسیرهای طولانی و پرترافیک تهران را هم ندارید.

بلوار کشاورز، پاتوق هرروزه جوانان تهرانی

شاید مهم‌ترین مزیت رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز برای قشر جوان همین دسترسی چند دقیقه‌ای به مکان‌های مختلف تفریحی و فرهنگی باشد. یعنی کافی است لباس به تن کنید و با کمترین زمان پیاده‌روی یا یک کورس تاکسی به فضایی برسید که حال و هوایتان را عوض کند.  

در امتداد میدان ولیعصر

خود بلوار کشاورز با فضای پیاده‌راهی و خصوصا نورپردازی چشم‌نواز شب‌هایش به یکی از فضاهای شهری خوب تهران تبدیل شده است. اگرچه وجود جانوران موذی در اطراف نهر گاهی آزاردهنده می‌شود. در دورترین نقطه بلوار از میدان هم ساکن باشید در عرض چند دقیقع به میدان ولی‌عصر می‌رسید. میدان‌ ولی‌عصر به نوعی مرکز خرید محله هم محسوب می‌شود. پاساژها، مغازه‌های لباس و ... در دور تا دور میدان ردیف شده‌اند و قیمت‌های مناسبی دارند. دستفروش‌ها هم در این نقطه مشتریان خود را دارند. البته پاساژ و مغازه‌های مختلف در سرتاسر محله هم پراکنده شده است. از طرفی دیگر اغذیه‌فروشی‌های خیلی خوشمزه و ارزان‌قیمت هم میدان را به پاتوق روزمره محلی تبدیل کرده‌اند.

مرکز کافه‌های تهران

تمام خیابان‌های شمالی و جنوبی بلوار کشاورز به دانشگاه یا موسسه آموزشی و فرهنگی می‌رسند که باعث شده این محله پر از پاتوق‌های دانشجویی شود. کافه آوانسن، اسنک بار کلانا، کافه خروج، کافه پاییز 98، ایل کافه و موارد دیگر. کلا در سال تحصیلی عبور و مرور دانشجوها در این محله بالا است و رستوران‌ها و کافه‌ها بسیار شلوغ هستند و فضا را زنده‌تر می‌کنند. از نقاط مختلف تهران جوانان برای وقت‌گذرانی به پاتوق‌های این محله جوان‌پسند می‌آید. با این اوصاف تصور کنید رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز چه امتیاز بزرگی می‌تواند باشد.

تمرکز امکانات فرهنگی  و تفریحی

استقلال، عصر جدید، فلسطین، بلوار و قدس از سینماهای این محله هستند که در نقاط مختلف از میدان ولیعصر تا نادری و ... پراکنده شده‌اند. در هیچ محله‌ای از تهران این همه سینما در یک محدوده جغرافیایی متمرکز نشده است. از دیگر امکانات فرهنگی باید به کتابفروشی‌هایی که در نقاط مختلف قرار گرفته‌اند اشاره کرد. تا خیابان انقلاب، مرکز انتشارات و کتابفروشی‌های تهران که فاصله بسیار کوتاه است. اما جذاب‌تر بساط دستفروشی کتاب است که جریان دارد و بعضا کتاب‌های کمیاب در سطح خیابان به فروش می‌رسند.

پارک که لاله هم که دیگر نقطه عطف سرگرمی در محله بلوار کشاورز است. فضای سبز عظیم، بازارچه خوداشتغالی و اغذیه‌فروش‌ی‌های مختلف با قیمت‌های عالی، فضایی ویژه در این پارک به وجود آورده است. شب‌ها جوانان و هم‌چنین خانواده‌ها از این غرفه‌ها ساندویچ، چایی، آش و ... سفارش می‌دهند همیشه عده‌ای روی صندلی‌های محوطه غرفه‌ها نشسته‌اند.

از کجا اجاره کنیم؟

برای رهن و اجاره آپارتمان در بلوار کشاورز، بهترین و به‌صرفه‌ترین راه از نظر زمانی مراجعه به سایت دیوار است. هزاران آگهی را در خانه و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید بررسی کنید. برای انتخاب بهتر امکان استفاده از مطالب راهنمای بلاگ دیوار را هم دارید. مثلا چطور یک خانه خوب اجاره کنیم برای بازدید از آپارتمان به کارتان می‌آید. در جدول زیر نرخ اجاره در نقاط مختلف بلوار را بر طبق آگهی‌های سایت دیوار بررسی کنید.

منبع : ویرلن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول