اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

نمایش «برگزیت» درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

فیلم تلویزیونی «برگزیت» با بازی «بندیکت کامبربچ» درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به نمایش در می‌آید.

نمایش «برگزیت» درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از یونایتدپرس، «برگزیت» فیلم تلویزیونی با نقش‌آفرینی «بندیکت کامبربچ» ستاره نقش «شرلوک هلمز» نوزدهم ژانویه از شبکه HBO پخش خواهد شد.

«کمبربچ» در این فیلم در نقش «دومینیک کامینگز» رهبر کمپین «ترک رأی» (Vote Leave) بریتانیا ظاهر می‌شود. «روری کینیر» نیز در نقش «کریِگ اولیور» مدیر ارتباطات «دیوید کامرون» نخست وزیر بازی می‌کند.

«تابی هِینز» کارگردانی و «جیمز گراهام» نویسندگی فیلم «برگزیت» را که همانطور که از عنوانش پیداست به مساله برگزیت یا همان جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا می‌پردازد.

نتیجه رفراندوم برگزیت در تابستان سال ۲۰۱۶ موجب زلزله‌ای سیاسی شد که لرزش‌های آن به دیگر نقاط جهان هم سرایت کرد. فیلم «برگزیت» به این رویداد و پشت‌صحنه‌ها و شخصیت‌ها و مسائل حول محور این جدایی می‌پردازد.

تریلر دو دقیقه‌ای این فیلم، آقای کامینگز و تیمش را نشان می‌دهد که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی سعی در ترغیب شهروندان بریتانیایی دارد که هرگز پیش از حمایت اولیه بریتانیا برای جدایی از اتحادیه اروپا رأی نداده بودند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول