اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

از سوی دانشجویان بسیجی صورت گرفت

ایجاد پویش روزه سیاسی برای همبستگی با مردم یمن

دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران در حمایت از مردم مظلوم یمن، از امرروز ( شنبه یکم دی‌ماه) با ایجاد پویشی تا اخر هفته جاری روزه سیاسی خواهند گرفت.

ایجاد پویش روزه سیاسی برای همبستگی با مردم یمن

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران  در حمایت از مردم مظلوم یمن، از امرروز ( شنبه یکم دی‌ماه) با ایجاد پویشی تا اخر هفته جاری روزه سیاسی خواهند گرفت.

بنابراین گزارش طی این مراسم که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، دانشجویان در 5 و ۶ دی‌ماه، در مسجد دانشگاه معتکف می‌ شوند  تا همبستگی خود را با مردم مظلوم یمن اعلام کنند.

همبستگی با مظلومان یمنی و اعتراض به محاصره آن‌ها از اهداف این برنامه اعلام شده و دانشجویان با چنین اقدامی از مسئولان جمهوری اسلامی و تمام سازمان‌ها، نهادهای بین‌المللی و کشورهای جهان می‌خواهند تا به کمک مظلومان یمن شتافته و بیش از این در برابر این ظلم آشکار و گسترده سکوت نکنند. 

لازم به ذکر است بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از همه مسئولان جمهوری اسلامی، فعالین فرهنگی، سیاسی و بین‌المللی دعوت کرد  تا به این پویش پیوسته و حمایت خود را از مردم یمن اعلام کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول