اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کرمان:

انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار است

خطیب جمعه کرمان گفت: انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار است.

انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌‌الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به علل ماندگاری این انقلاب پرداخت و اظهار کرد: مجموعه‌های حاکمیتی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می‌شوند که گزارشی از کارها و موفقیت‌های خود به مردم ارائه دهند که در همه زمینه‌ها دست پر هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از سال 58 زخم زبان‌های متعددی را شنیده که به زودی این انقلاب به پایان خود می‌رسد، عنوان کرد: اما 40 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته و دشمنی‌های فراوانی علیه آن شده است.

خطیب جمعه کرمان گفت: در جریان جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، خرمشهر و اهواز را جزو نقشه خود قرار داده بود، 17 هزار نفر از مردم و بزرگانی همچون رئیس جمهور، نخست وزیر، شهیدان بهشتی و مطهری، امامان جمعه و در هر صنفی انسان‌های فعال و تاثیرگذار را ترور کردند که این انقلاب تمام شود.

وی گفت: تحریم‌ها و جنگ‌های اقتصادی را به راه انداختند، اما با این حال انقلاب اسلامی ماندگار است.

صباحی با بیان اینکه ماندگاری انقلاب اسلامی علت‌های متعددی دارد، ابراز داشت: سه رکن ماندگاری انقلاب اسلامی، اسلام و انگیزه‌های دینی، رهبری و ولایت‌فقیه و مردم است.

وی افزود: تهدیدهای زیادی هم متوجه این سه رکن بود، همان طور که امروز بیشترین تبلیغات علیه اسلام وجود دارد و زیر سایه مقدس ‌ترین شهادت‌های اسلام، فجیع‌ترین جنایت‌ها را به وجود آوردند.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به دشمنی‌هایی که علیه ملت ایران وجود دارد، تصریح کرد: منظور از مردم، وحدت و یکپارچگی، هوشیاری و بیداری مردم و صبر و استقامت آنها است.

وی اضافه کرد: در این چهل سال، هیچ نقطه ضعف و گلایه‌ای انقلاب از مردم ندارد و هر زمان که نیاز بوده، مردم ما در صحنه حضور داشتند.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: حق‌الناس نه در دنیا عقاب و نه در آخرت گذشت دارد و بسیار دقیق محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه ظلم به بندگان خدا و حق‌الناس آمرزیده نمی‌شود به گرانی‌ اقلام و کالاها در بازار پرداخت و گفت: در این گرانی‌ها چه آشوبی در جامعه ایجاد شده است، همه رها هستند و یک جنس را به 10 قیمت می‌فروشند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول